  • 1. Data: 2004-09-10 07:57:51
    Temat: OC + Wypadek = zwyżka
    Od: "michass" <l...@i...pl>

    konczy mi sie ubezpieczenie w Samopomocy;
    mialem wypadek drobnostka ale T.U. wyplaciło odszkodowanie (niecale 400zyla)
    teraz przyszlo mi do placenia dodatkowe 50 % i utrata wszytskich zniżek;
    jak dla mnie to masakra mam do zaplaty prawie 1500zl; czy moge zmienić TU na
    jakies inne i nieplacic tej zwyzki ??

  • 2. Data: 2004-09-10 09:05:41
    Temat: Re: OC + Wypadek = zwyżka
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "michass" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak dla mnie to masakra mam do zaplaty prawie 1500zl; czy moge zmienić TU

    cos dziwnego, spoj ty lepiej w regulamin bo zawze bylo tak ze traciles tylko
    10% znizki za kolizje, nigdy nigdzie nie bylo tak zebys tracil nie dosc ze
    wszystkie znizki, chyba ze bylo ich tylko 10% to jeszcze dostawal taka
    zwyzke za jednorazowa szkode

    a jesli maja jakis taki chory regulamin teraz to idz gdzie indziej i zacznij
    od nowa, od zera, powiedz ze nie masz czasu na chodzenie po zaswiadczenie o
    znizce "bo costam" bo ich bylo nieduzo i juz

  • 3. Data: 2004-09-10 10:54:52
    Od: "och karol" <o...@W...gazeta.pl>

    michass <l...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > jak dla mnie to masakra mam do zaplaty prawie 1500zl; czy moge zmienić TU na

    Nie wydaje mi się aby ubezpieczalnia na siłę Ci wcisnęła odszkodowanie. Po
    drugie widzę drobną nieścisłość. Piszesz w tytule OC a odszkodowanie raczej
    dostałeś z AC. Trzeba było nie zgłaszać szkody.
    Natomiast jeśli Ty byłeś sprawcą to z Twojego OC odszkodowanie dostał
    poszkodowany.
    A wracając do meritum to zgłoś się do innej ubezpieczalni i powiedz, że
    jeździłeś do tej pory "na dzika" ale sumienie Cię ruszyło.

    pozdr

    karol

  • 4. Data: 2004-09-10 10:58:13
    Od: "och karol" <o...@W...gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):
> [...]
    > 10% znizki za kolizje, nigdy nigdzie nie bylo tak zebys tracil nie dosc ze
    > wszystkie znizki, chyba ze bylo ich tylko 10% to jeszcze dostawal taka

    .. no niekoniecznie. Jeśli w pierwszym roku ubezpieczenia spowodujesz szkodę
    to w następnym roku składkę OC masz +50% (tak mialem w PZU). Podejrzewam, że
    tak jest w większości ubezpieczalni. Jest to zabezpieczenie przed
    naciągaczami, przez które niekiedy ponoszą wyższe koszty ubezpieczenia
    uczciwi ludzie.

    pozdr

    Karol

  • 5. Data: 2004-09-10 11:08:14
    Od: "michass" <l...@i...pl>

    dwa late w jednej ubezpieczalni TU Samopomoc :)
    pani powiedziała ze powinienem sie cieszyć ze to tylko 50% wiecej; bo gdyby
    to było w pierwszym roku musiałbym zaplacic 150% zwyzki czyli :D 250% :D
    olewam sprawe i zapisuje sie do Generali

  • 6. Data: 2004-09-10 11:13:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "och karol" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > .. no niekoniecznie. Jeśli w pierwszym roku ubezpieczenia spowodujesz
    szkodę

    tylko ze on napisale ze stracil wszystkie znizki co sugeruje ze nie byl to
    pierwszy rok

  • 7. Data: 2004-09-10 11:22:08
    Od: "och karol" <o...@W...gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > tylko ze on napisale ze stracil wszystkie znizki co sugeruje ze nie byl to
    > pierwszy rok

    Na pierwszy rzut oka tak (zresztą potwierdził to Michass poniżej) ale mógł
    mieć w pierwszym roku zniżki "przeniesione" z innej ubezpieczalni.

    pozdr

    karol

  • 8. Data: 2004-09-10 11:24:07
    Od: "och karol" <o...@W...gazeta.pl>

    michass <l...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > to było w pierwszym roku musiałbym zaplacic 150% zwyzki czyli :D 250% :D
    > olewam sprawe i zapisuje sie do Generali

    A sprawdziłeś ile zwyżki jest w Generali przy szkodzie w pierwszym roku ? :-))

    pozdr

    karol

  • 9. Data: 2004-09-10 12:33:18
    Od: "michass" <l...@i...pl>

    nie ale chcialem zapisac sie na nowo; jako nowy kierowca; placąc pelne 100 %
    i nic wiecej;

  • 10. Data: 2004-09-10 12:35:19
    Od: "michass" <l...@i...pl>

    a tak wogole to mialem juz 20% znizek; no teraz było by 30%; wiec gdyby nie
    ten smieszny wypadek to zaplaciłbym 70% a nie 150%