    From: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ale się narobiło - kodeks drogowy
    Date: Wed, 1 Jun 2005 07:36:07 +0000 (UTC)

    In the darkest hour on Tue, 31 May 2005 17:37:51 +0200,
    regent... <r...@o...TOTEZ.pl> screamed:
> [...]
    > polaczenie lub rozwidlenie, lacznie z powierzchniami utworzonymi przez takie
    > przeciecia, polaczenia lub rozwidlenia; okreslenie to nie dotyczy
    > przeciecia, polaczenia lub rozwidlenia drogi twardej z droga gruntowa lub
    > stanowiaca dojazd do obiektu znajdujacego sie przy drodze
    >
    > czy tak?
    > 2. czy "skrzyzowanie o ruchu okreznym" skrzyzowaniem jest??
    > IMHO tak.
    > 3. czy w zwiazku z planowanym zjazdem w lewo (nie wnikam jak wykonac
    > manewr, bo w lewo czasem sie jedzie skrecajac 3 razy w prawo)

    Ja to widze inaczej - po wjechaniu na skrzyzowanie o ruchu okreznym
    jedziesz jego pasem i w odpowiednim momencie dokonujesz skretu
    w prawo.

    > przepis o "ustawieniu sie" przy lewej krawedzi rozroznia jakos
    > "skrzyzowanie" i "skrzyzowanie"????

    Skrzyzowania z wysepka nie posiadaja odrebnego pasu drogi - czesc
    drogi na skrzyzowaniu jest wlasnie przedluzeniem danego pasa (#).
    Skrzyzowanie o ruchu okreznym te oddzielne pasy posiada.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 09:34:28 user up 10629 days, 21:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Computer dating is fine, if you're a computer. -- Rita May Brown