  • 11. Data: 2007-12-21 16:43:50
    Temat: Re: akt notarialny - przekazanie zapłaty
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    W tych latach gimnazjum kończyłeś. Jak masz dalej kłaść wuj /z odpisywaniem/
    na dyskutantów, to nie sil się na dalszy ciąg dyskusji.
    --
    Maluch

  • 12. Data: 2007-12-21 16:55:08
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > zamierzam kupic mieszkanie
    > moje pytanie dotyczy technicznej strony przekazania zaplaty.
    > sprzedajacy zaproponowal mi taka forme:
    > 1.notariusz spisuje akt i go "odczytuje"
    > 2. idziemy do banku i robie przelew na wskazane konto
    > 3. wracamy do natariusza i podpisujemy akt
    >
    > co myslicie o moim bezpieczenstwie? zgodzic sie tak?
    > moze zaproponujecie inna forme?

    może tak:
    a) przelewasz pieniądze na konto notariusza
    b) podpisujecie akt
    c) notariusz przelewa pieniądze na konto sprzedawcy

  • 13. Data: 2007-12-21 17:26:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Nieruchomości Expon wrote:

    > To rozwiązanie teoretycznie jest w OK, ale powstaje pytania o wysokość
    > taksy i koszty wypisów.

    U "mojego" notariusza opłata za komplet (przedwstępna + końcowa) jest taka
    sama jak za samą końcową + opłata za wypisy do przedwstępnej.

    p. m.

  • 14. Data: 2007-12-21 19:21:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xmarcel wrote:
> [...]
    > 1.notariusz spisuje akt i go "odczytuje"
    > 2. idziemy do banku i robie przelew na wskazane konto
    > 3. wracamy do natariusza i podpisujemy akt

    ja bym na miejscu "tego pana" po prostu już nie wrócił do notariusza.

  • 15. Data: 2007-12-21 19:23:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maluch wrote:

    > Użytkownik "xmarcel" <x...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Podpisujecie i idziecie zrobić przelew, a notariusz pije kawę. Wracacie
    > po wszytkim notariusz podpisuje i wydaje odpisy aktów

    No i co.
    Akt podpisany. Mi odpis narazie nie potrzebny
    Zgłoszę się po niego za miesiąc. Odpis wydać musi.

  • 16. Data: 2007-12-21 19:26:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    William wrote:

> [...]
    > a) przelewasz pieniądze na konto notariusza
    > b) podpisujecie akt
    > c) notariusz przelewa pieniądze na konto sprzedawcy

    kto zapłaci 2% PCC od depozytu nieprawidłowego?

  • 17. Data: 2007-12-21 19:32:08
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek pisze:
    > kto zapłaci 2% PCC od depozytu nieprawidłowego?

    a gdzie widzisz taką umowę?

    KG

  • 18. Data: 2007-12-21 19:37:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kam wrote:

    > a gdzie widzisz taką umowę?

    a przelew pieniędzy na konto notariusza to co?

  • 19. Data: 2007-12-21 19:53:37
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    >>> 2. idziemy do banku i robie przelew na wskazane konto

    > No i co.
    > Akt podpisany. Mi odpis narazie nie potrzebny
    > Zgłoszę się po niego za miesiąc. Odpis wydać musi.

    A gdzie on jest podpisany

  • 20. Data: 2007-12-21 20:14:31
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek pisze:
    > a przelew pieniędzy na konto notariusza to co?

    a gdzie przechowanie tych pieniędzy i możliwość korzystania z nich?
    depozyt notarialny jest jednak trochę inaczej skonstruowany

    KG