  • 1. Data: 2007-12-21 08:43:46
    Temat: Obowiązki pracownika - ścięcie drzewa
    Od: i...@g...com

    Witam,

    jak interpretować obowiązki pracownika z §5 punkt 8 Kodeksu Pracy Art.
    100§ 1 i 2 pkt. 4? Gdzie mogę znaleźć ten paragraf i przeczytać o co
    dokładnie chodzi, wpisywałem w google, jednak wychodziło coś o radzie
    miejskiej i ofe. Scięłem drzewo i muszę podać wyjaśnienie, ale nie
    znając treści artykułu tego nie zrobię.

    dziękuję serdecznie i życze miłych, pogodnych świąt!

  • 2. Data: 2007-12-21 10:47:06
    Temat: Re: Obowiązki pracownika - ścięcie drzewa
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    <i...@g...com> wrote
    >jak interpretować obowiązki pracownika z §5 punkt 8 Kodeksu Pracy Art.
    100§ 1 i 2 pkt. 4? Gdzie mogę znaleźć ten paragraf i przeczytać o co
    dokładnie chodzi,

    W Kodeksie Pracy.
    http://www.pracuj.pl/kariera-prawo-pracy-akty-prawne
    .htm?adwords&gclid=CK-6h5-ZuZACFR5FZwodJjhHGg

    >wpisywałem w google,\

    wystarczy wpisać "kodeks pracy"

  • 3. Data: 2007-12-21 10:48:45
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>