  • 1. Data: 2007-12-21 09:28:42
    Temat: spoldzielcze włas. prawo do lokalu a KW - jak sprawdzic?
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

    Witam
    zamierzam kupic mieszkanie, ktorego własciciem ma spółdzielcze
    wlasnosciowe prawo do lokalu
    1. wlasciel deklaruje ze nie zakladal ksiegi wieczystej
    2.spoldzielnia ma ksiege wieczystą(zmam jej numer)
    3.jest mozliwosc utworzenia odrebnego prawa włąsnosci mieszkania i
    zalozenia KW.
    4.spoldzielnia wydala zbywcy zaswiadczenie o s.w.p do lokalu.

    moje pytanie: jak sprawdzic czy wlasciciel rzeczywiscie nie zalozyl KW i
    jej nie obciążył?

    pozdr
    marcin

  • 2. Data: 2007-12-21 11:54:42
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    xmarcel napisał
    > moje pytanie: jak sprawdzic czy wlasciciel rzeczywiscie nie zalozyl
    > KW i
    > jej nie obciążył?

    Informacje o istnieniu ksiegi dla wlasnosciowego spoldzelczego prawa
    do lokalu powina posiadac spoldzielnia. O ewentualnych obciazeniach -
    rowniez. Wiec wystarczy zapytac w spoldzielni. A poza tym powinno to
    byc napisane w tym zaswiadczeniu, o ktorym wspominasz, a ktore to
    zaswiadczenie sprzedajacy musi przedlozyc notariuszowi do umowy.

    pozdrawiam
    Gosia