  • 41. Data: 2020-11-10 15:24:49
    Temat: Re: "adwokat" zagubił dokument
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-11-10 o 14:38, Michal Jankowski pisze:

    > O Jezu. Przecież już ustaliliśmy, że nie chodzi o nieodwracalne
    > zgubienie jedynego egzemplarza, tylko o "zgubienie" w sensie "niemania"
    > tego dokumentu w teczce i nieprzedstawienie na rozprawie.

    Rzadko kiedy jest potrzeba, aby to nosić w teczce, i przedstawiać na
    rozprawie. Zwłaszcza pod rygorem natychmiastowego umorzenia. To się albo
    dołącza w pozwie/wniosku, albo dołącza po wezwaniu sądu, a jeśli już coś
    wynikło natychmiastowo na rozprawie, to się prosi sąd o możliwość
    dostarczenia w ciągu 3 dni.

    > Mętnie człowiek przedstawia problem, ale to akurat powiedział.

    No mętnie, więc czekamy na konkrety.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2020-11-10 16:52:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2020-11-09 o 09:41, _Master_ pisze:

    >To trudno będzie wykazać jakąkolwiek szkodę w zgubieniu tego
    >dokumentu, skoro bez problemu można uzyskać odpis tego aktu u
    >notariusza.

    A jak dlugo notariusz ma to przechowywac ?

    Taki to moze i dlugo, ale przeciez sa inne sprawy - potwierdzenie
    podpisu pod oswiadczeniem, umowa kupna-sprzedazy, umowa zawarcia
    spolki ...

    A notariusz przeciez kiedys umrze, albo pozar mu sie zdarzy ...

    J.

  • 43. Data: 2020-11-10 17:00:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeśli to ten plac, na którym parkowałem dziś przed sądem swoim złomem wśród
    adwokackich Bentleyów i radcowskich BeeMek wielkich jak
    chałupa, to tak.

    -----
    > czy jak takiego PARTACZA wychłoszczę na placu manewrowym i puszczę go z torbami to
    będzie wystarczająca kara

  • 44. Data: 2020-11-10 17:14:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 10.11.2020 o 16:52, J.F. pisze:
> [...]
    > podpisu pod oswiadczeniem, umowa kupna-sprzedazy, umowa zawarcia spolki ...
    >
    > A notariusz przeciez kiedys umrze, albo pozar mu sie zdarzy ...

    Akty notarialne przechowuje się wieczyście. Jak można sobie wyobrażać
    inaczej?

    Przez 10 lat trzyma je notariusz, potem przekazuje do archiwum ksiąg
    wieczystych.

    Ale co się robi w razie zniszczenia archiwum, to nie wiem. Po wojnie
    musiało być wiele takich przypadków. Pewnie się próbuje odtwarzać na
    podstawie innych dowodów...

    MJ

  • 45. Data: 2020-11-11 16:34:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To po co do tej pory pisałeś?

    Masz:

    "Sąd Rejonowy...... postanawia:
    1. odmówić podjęcia zawieszonego postępowania w sprawie wobec
    niewykonania do chwili obecnej przez pełnomocnika wnioskodawcy
    zobowiązania Sądu z dnia...... w zakresie złożenia opatrzonego
    prezentatą sądu wniosku o stwierdzenie nabycia spadku po ........
    lub _aktu poświadczenia dziedziczenia_ po nim;
    2. umorzyć postanowienie na podstawie art.82 par 1 pkt 1 kpc w zw.z art.
    3 3par 2 kpc."

    _aktu poświadczenia dziedziczenia_

    Coś jeszcze napiszesz? ;-)

  • 46. Data: 2020-11-11 17:42:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Kolego! A mógłbyś ogólnie napisać, o co chodziło w tej sprawie? Spadek?
    > Jakieś roszczenie wzajemne?

    Normalna sprawa o zasiedzenie gruntu.

    Przecież napisałem że zawinił adwokat i nie dostarczył tego co miał w
    rękach w odpowiednim terminie

  • 47. Data: 2020-11-11 18:19:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-10 o 14:38, Michal Jankowski pisze:
    > Mętnie człowiek przedstawia problem, ale to akurat powiedział.

    Normalnie śmiechłem po przeczytaniu tych 3 postów ;-)

    Ja napisałem jak krowie na rowie.

    Mętnie to się zrobiło jak się "prawnicy" zaczęli dopytywać o pierdoły
    nie czytając choćby mojego pierwszego postu.

    Wy tak macie i w domu i w pracy? ;-)

    A więc to samo ale prawniczym językiem:

  • 48. Data: 2020-11-11 19:47:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.11.2020 o 14:38, Michal Jankowski pisze:
> [...]
    > tego dokumentu w teczce i nieprzedstawienie na rozprawie.
    >
    > Mętnie człowiek przedstawia problem, ale to akurat powiedział.

    WNosząc po tym, co napisał, to żadnej rozprawy nie było. Wezwano
    pełnomocnika do przedstawienia dokumentu, co miało być warunkiem
    podjęcia zawieszonego postępowania. Pełnomocnik nie dostarczył, to sąd
    umorzył postępowanie. Sprawa dość oczywista.

    TRzeba zacząć od ustalenia przyczyny niedostarczenia tego dokumentu, bo
    ona jest intrygująca.

    --
    Robert Tomasik

  • 49. Data: 2020-11-11 19:57:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > WNosząc po tym, co napisał, to żadnej rozprawy nie było.

    Były rozprawy. Ale dalej nie wiem co to ma do rzeczy

    Sprawa dość oczywista.

    > TRzeba zacząć od ustalenia przyczyny niedostarczenia tego dokumentu, bo
    > ona jest intrygująca.

    Partacz spierdolił robotę.

    Faktycznie bardzo intrygująca przyczyna ;-)

  • 50. Data: 2020-11-12 09:17:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-11-10 o 16:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A jak dlugo notariusz ma to przechowywac ?

    Przez 10 lat, a potem do sądu wieczystoksięgowego.

    > A notariusz przeciez kiedys umrze, albo pozar mu sie zdarzy ...

    Jest pewnie na to odpowiednia procedura.

    --
    Liwiusz