    Subject: Re: aborcja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 26 Oct 2020 10:45:21 +0100

    W dniu 26.10.2020 o 05:16, J.F. pisze:
    > w czwartek byl wyrok TK, a weekend TVPiS dwa filmy antyaborcyjne
    > puszcza. Ale przeciez program ustala sie pare tygodni wczesniej, a
    > prawa do emisji kupuje jeszcze wczesniej. Wiedzieli juz wtedy jaki
    > bedzie wyrok, nie wiedzieli, ale sledzili wokande i chcieli byc w
    > temacie, czy czysty przypadek ? Choc w sumie ... po wyroku to jakby
    > musztarda po obiedzie ...

    Wydaje mi się, że to, jaki bedzie wyrok, to można było przewidzieć
    dawno. Na różnych forach czy FaceBookach od dłuższego czasu pojawiały
    sie memy, że po to podstawiają sędziów, żeby to zrobić. Na ile w tym
    prawdy, to się nie wypowiadam. Po za tym był znany termin ogłoszenia,
    więc mogli zaplanować program niezależnie od wyroku.

    --
    Robert Tomasik