  • Data: 2020-10-27 20:02:56
    Temat: Re: aborcja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.10.2020 o 17:46, J.F. pisze:

    > No w zasadzie racja - ten sad jest niezawisly, i zadne Kurskie mu nie
    > zmienia zdania :-)

    Ale odkrycie kulinarne może się zdecydować co to za ludzie głosują i
    odpowiednio z nimi porozmawiać!

    Właśnie to jest najlepsze, że nikt już nawet nie udaje - przecież
    najprostsze wyjaśnienie to "sorry, ale to nie od nas zależy". Nikt nawet
    nie spróbował, bo w to już nawet wyborcy pisu nie uwierzą.

    > Co by nie mowic, to wniosek to TK byl poselski.

    Ale trybunał już niespecjalnie.

    > Akurat do rozpierduchy to sie IMO nie przyczynily.

    Pewnie tyle o ile nastąpił wkurw, bo ludziki przeczytały co tvpis
    puszcza w portalach i fejsbukach. Bo ci co poszli to raczej kurwizji nie
    oglądają. A może i tacy poszli?

    > Albo realizacje zobowiazan wyborczych, albo ci "prawicowcy" sa
    > przekonani, ze tak trzeba lub/i dostrzegli szanse.

    Raczej wątpię. "jebać pis i konfederację!" to przewodnie hasło
    protestów. A na protestach byli głównie młodzi, a więc potencjalni
    wyborcy konfy. Jeśli to oni wykorzystali szansę, to po sasinowemu. Ale
    oni poszli w rozpoznanie bojem a na minę wpierdolił ich prezes. Konfa
    jest największym przegranym tej rozrywki, bo "gówniarze" głosowali na
    nich nie za aborcją a wolnością gospodarczą i przeciw pisowi. Teraz
    okazali się bardziej pisi od prezesa, a tego spora częśc wyborców nie
    zniesie. Tak jak bluzg napisał na pręgu - największym marzeniem
    przeciwników pis to korwin w pisie;) Co by nie mówić jednak prezes jest
    niezłym strategiem. Wyruchał konfę i zrobił podkładkę pod zrzucenie
    odpowiedzialności za porażkę z pandemią.

    > Ale szczucie faktycznie wychodzi swietnie, jesli slysze "dym w
    > kosciolach" z jednej strony, i "straz narodowa" z drugiej.
    >
    > No coz ... nie doroslismy jeszcze do demokracji ?

    Moje prywatne zdanie ewoluowało w tym samym kierunku. Naród głupi i
    tyle. Na więcej widać nie zasłużyliśmy. Ile można się tłumaczyć wojną i
    komunizmem? Nie jesteśmy jedynymi co mieli pod górkę w historii, na
    bałkanach mieli wojnę z ludobójstwem, a wygląda na to że ogarnęli się
    lepiej niż my...

    --
    Shrek