  • 21. Data: 2005-11-01 13:04:17
    Temat: Re: abonament RTV
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4366A77D.F24E4436@gazeta.pl...
    > A co kaczynski rzekl w tej sprawie (chyba mnie ominelo...)

    A takie słynne coś: "spieprzaj, dziadu!". :-)

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 22. Data: 2005-11-01 14:46:54
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    PiotRek wrote:

    > Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A takie słynne coś: "spieprzaj, dziadu!". :-)

    Aaa tak, to znam :)

    --
    Egzorcyzmy Emily Rose - horror, egzorcyzmy ..... http://tiny.pl/xhch
    Trzynasta Dzielnica - akcja, sensacja i sci-fi . http://tiny.pl/xhcb

  • 23. Data: 2005-11-01 15:25:11
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "szlovak" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > to chyba przestanę płacić, kablówki nie mam żadnej, kabel wetknięty w
    > gniazdko antenowe. Odbieram tylko tvn, niczego innego nie łapię.

    Tylko nie zapomnij w tym celu wyrejestrować odbiornika.
    Bo inaczej, to tylko zaległości sobie narobisz, o które poczta się upomni.

  • 24. Data: 2005-11-02 10:26:19
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    wiadomości news:dk68b0

    > Z dokładnością do definicji słowa 'natychmiast' - jeśli włączenie
    > komputera i wczytanie systemu się zmieści: płacić należy.

    Mylisz sie Andrzeju, za komputer placic nie trzeba bo nie jest to odbiornik
    TV
    tu wiecej: http://krrit.bip.ornak.pl/pl/bip/ab_rad_tel

    > PS: a ja telewizora nie mam, za kablówkę płacę, bo mam taką fantazję, a
    > jak przyjdzie jakiś kontroler, to mu Kaczyńskiego zacytuję ;->

    Ja TV tez nie mam, za kablowke place, i TV ogladam przez kompa

  • 25. Data: 2005-11-02 10:27:09
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w wiadomości
    > przylacze sie do pytania.
    > mam telewizor, ktory podlaczony jest wylacznie do komputera (nie mam karty
    > TV), nie ma nawet dzwieku. czy jesli nie mam anteny, kablowki, satki, ani
    > innego polaczenia (TV nie ogladam, nie interesuje mnie, szkoda mi na to
    > czasu) to tez powinienem placic podatek za posiadanie??? przeciez to
    > absurd...

    Nie, nie musisz placic za taki telewizor
    podaje jeszcze raz link: http://krrit.bip.ornak.pl/pl/bip/ab_rad_tel

    Szczegolnie: " Charakteru odbiornika nie mają: magnetofon, magnetowid i
    odtwarzacz CD lub DVD, pozwalające na odtworzenie nagranej wcześniej audycji
    lub filmu, a także telewizor nie podłączony trwale ani czasowo do żadnej
    instalacji umożliwiającej odbiór programu, pełniący rolę monitora lub
    wykorzystywany wyłącznie do celów produkcyjnych. "

    Jacek

  • 26. Data: 2005-11-02 12:03:25
    Od: "Krzysztof Rudnik" <r...@k...net.pl>

    > Załóż się o skrzynkę Jacka Danielsa... ;PPP

    ze strony http://krrit.bip.ornak.pl/pl/bip/ab_rad_tel:
    "Opłaty abonamentowe pobiera się za używanie odbiorników radiofonicznych i
    telewizyjnych. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik
    radiofoniczny lub telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór
    programu, używa tego odbiornika. Z obowiązku wnoszenia opłat za używanie
    odbiorników rtv nie zwalnia opłacanie rachunków za korzystanie z telewizji
    kablowej i z platform cyfrowych oraz posiadanie zestawów satelitarnych.
    Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym - jak stanowią przepisy
    ustawy - jest urządzenie techniczne dostosowane do odbioru programu. Odbiór
    polega na jednoczesnym z nadawaniem przyjęciem audycji lub na potencjalnej
    możliwości takiego przyjęcia. Charakteru odbiornika nie mają: magnetofon,

    Krzysiek Rudnik

  • 27. Data: 2005-11-02 12:56:13
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Krzysztof Rudnik wrote:

    > a także telewizor nie podłączony trwale ani
    > czasowo do żadnej instalacji umożliwiającej odbiór programu, pełniący rolę
    > monitora lub wykorzystywany wyłącznie do celów produkcyjnych. "

    czyli z tego wyynika, ze jakbym kupil TV i podpial do niego jedynie DVD,
    a nie podpinal anteny to nie musze placic Abo?

    --
    Koty, koteczki, kociaki, kocurki .. http://miniurl.pl/canadiansphynx

  • 28. Data: 2005-11-02 13:39:19
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > czyli z tego wyynika, ze jakbym kupil TV i podpial do niego jedynie DVD,
    > a nie podpinal anteny to nie musze placic Abo?

    Zgadza sie

    Jacek

  • 29. Data: 2005-11-03 11:32:02
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Robert J. wrote:

    > Może niedkładnie tak, ale mniej więcej o to chodzi :-).
    Chyba jednak dokładnie tak. Trzeba tylko dodać odbiornika zdatnego do
    odbioru.
    Fonon