  • 1. Data: 2005-10-30 23:18:46
    Temat: Gdzie odebrać prawo jazdy?
    Od: "Marcin 'Norgof' Strzelecki" <n...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    W Bełchatowie zostalem poddany kontroli i wykryto spożycie alkoholu.
    Wykroczenie, 6 miesiecy pozbawienia uprawnien i kara grzywny? 600pln. Sprawa
    w trybie zaocznym w sądzie grodzkim w Bełchatowie. Pieniądze wyciągnął ode
    mnie komornik, otrzymałem listownie stosowne zawiadomienie od komornika, a
    po moim telefonie także ifnormację iż treść owego zawiadomienia oznacza
    zakończenie procesu? egzekucji, a sąd grodzki w Bełchatowie również otrzymał
    takie pismo. Minęło już trochę czasu (kilka miesięcy) ale nie otrzymałem
    żadnej informacji w związku z odbiorem prawa jazdy. Mieszkam w Szczecinie i
    nie bardzo mi się uśmiecha podróż do Bełchatowa. Z kim mam się skontaktować
    aby sie dowiedzieć gdzie jest moje prawo jazdy i czy moge je odebrać?

    Próbowałem dzwonić do sądu w Bełchatowie, ale ciągle albo zajęty albo karza
    czekać.

    --
    Dziękuję i pozdrawiam.
    Marcin Strzelecki.

  • 2. Data: 2005-10-30 23:39:28
    Temat: Re: Gdzie odebrać prawo jazdy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Norgof' Strzelecki" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dk3kcn$dor$1@inews.gazeta.pl...

    Wydział komunikacji w miejscu Twojego zamieszkania.

  • 3. Data: 2005-10-31 09:49:09
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Norgof' Strzelecki" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dk3kcn$dor$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam serdecznie.

    Takie pytanie pozamerytoryczne. Nie wstydzisz sie podpisywac pelnym imieniem
    i nazwiskiem pod przyznaniem sie do prowadzenia pojazdów pod wplywem
    alkoholu? Twój post bedzie w sieci wisial dluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo
    ... Każdy, kto bedzie cie chcial zweryfikowac w sieci (np. potencjalny
    pracodawca) ma cie na widelcu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2005-10-31 13:21:55
    Od: "Marcin 'Norgof' Strzelecki" <n...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    "SQLwysyn" wrote in message:

> [...]
    > dluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo ... Każdy, kto bedzie cie chcial
    > zweryfikowac w sieci (np. potencjalny pracodawca) ma cie na widelcu.

    A dlaczego miałbym się wstydzić mojego imienia i nazwiska? a Tym bardziej
    podpisywać się nim?

    Popełniłem wykroczenie, przyjąłem karę i wyciągnąłem wnioski. Owy pracodawca
    zapewne też popełnił kilka wykroczeń, tyle tylko, że nie został na tym
    przyłapany. Niech no się pojawi taki, kto nigdy nie przekroczył choćby o 5km
    dopuszczalnej prędkości, nie rzucił papierka na ulicy bądź nie zaklął w
    miejscu publicznym?
    Każdy kto będzie wymagał zaświadczenia o niekaralności, takie zaświadczenie
    mu dostarcze bo i karany nigdy nie byłem.

    Wracając do tematu, prawo jazdy odebrałem. Swoją drogą, leżało prawie
    półtorej roku do odebrania - podobno zostałem poinformowany listownie o
    możliwości odbioru.

    --
    Dziękuję i pozdrawiam.
    Marcin Strzelecki.

  • 5. Data: 2005-10-31 14:00:29
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Norgof' Strzelecki" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dk55pk$5u2$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam serdecznie.

    > A dlaczego miałbym się wstydzić mojego imienia i nazwiska?

    Jakbym byl złapany po pijaku za kierownicą, to byłbym sie raczej wstydził
    swego występku, a nie ogłaszał całemu światu. No, ale rózne są zboczenia ...
    Twoja sprawa.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-10-31 14:18:37
    Od: "Marcin 'Norgof' Strzelecki" <n...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    "SQLwysyn" wrote:

    > Jakbym byl złapany po pijaku za kierownicą, to byłbym sie raczej wstydził
    > swego występku, a nie ogłaszał całemu światu.

    Bzdury pan gadasz, skąd wywnioskowałes że jechałem po pijaku? czytać ze
    zrozumieniem w szkole nie nauczyli?

    >No, ale rózne są zboczenia ... Twoja sprawa.

    Oczywiście że moja, Twoją zaś sprawą jest okazywanie wszem i wobec faktu, że
    nie rozumiesz słowa pisanego, alboś jest ignorant - różne są zboczenia. Na
    szczęście, nie podałeś swojego imienia i nazwiska, więc nie musisz się
    martwić o swoją zawodową przyszłość.

    --
    Dziękuję i pozdrawiam.
    Marcin Strzelecki.

  • 7. Data: 2005-10-31 14:46:04
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > nie rozumiesz słowa pisanego, alboś jest ignorant - różne są zboczenia.

    I tu go masz;) Skąd wiedziałeś, że to "ciepły braciszek" ??

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 8. Data: 2005-10-31 23:34:40
    Od: "allbi" <a...@e...net>

    > Bzdury pan gadasz, skąd wywnioskowałes że jechałem po pijaku? czytać ze
    > zrozumieniem w szkole nie nauczyli?

    Hmm, nie powiesz chyba, że dałeś w żyłę pół litra. Siadłeś przed kompem żeby
    pociskać na klawiaturze w dajmy na to Need for Speed lub Colina Mc Rae. Po
    chwili do mieszkania wpadła Policja. Stwierdzili spożycie alkoholu i
    pirackie wersje wyścigówek. Wskutek prowadzenia komputera po pijaku zostało
    ci odebrane prawo jazdy.

    No bo za co jeszcze mogą zabrać prawo jazdy?

    sotb

  • 9. Data: 2005-11-01 00:26:02
    Od: "085" <z...@p...pl>

    Użytkownik "allbi" <a...@e...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > Rae. Po chwili do mieszkania wpadła Policja. Stwierdzili spożycie alkoholu
    > i pirackie wersje wyścigówek. Wskutek prowadzenia komputera po pijaku

    Ojapierdole, ludzie, odpierdolcie sie od czlowieka - prowadzil zawiany, kij
    mu za to w kakao, ale odpokutowal swoje, wiec mu nie dokladajcie wiecej niz
    powinien dostac. To nawet w Ksiedze Dzungli bylo, ze "odbycie kary zamyka
    temat", zaleglosci w lekturach macie co poniektorzy :P Jakkolwiek kopanie
    lezacego jest ostatnio modne, nie omija to usenetu :>

    p, zul

  • 10. Data: 2005-11-01 06:38:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Norgof' Strzelecki" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dk593u$m60$1@inews.gazeta.pl...

    > Bzdury pan gadasz, skąd wywnioskowałes że jechałem po pijaku? czytać ze
    > zrozumieniem w szkole nie nauczyli?

    <cytat>
    W Bełchatowie zostalem poddany kontroli i wykryto spożycie alkoholu.
    </cytat>

    I co? Nie jechales po pijaku samochodem? JA umiem czytac ze zrozumieniem,
    natomiast ty masz chyba zaniki pamieci, zapominajac co sam napisales.
    Prowadzenie tej bezsensownej pyskówki tez ci specjalnie nie pomaga, bo
    google coraz mocniej wiaze twoje nazwisko z rzeczownikiem 'alkohol'.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt