  • Data: 2019-08-19 19:31:23
    Temat: Re: Zydzi maja sie mocno
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2019 o 18:34, s...@g...com pisze:
    > Przemyślałem jednak sprawę i jestem za rozbieraniem ruder
    > gdyż albowiem ponieważ kłania się urbex na YT i w chj takich
    > ruder w PL jak i w wawce.

    no nie zabytek w rejestrze zabytków, nawet jak grozi katastrofą należy
    ratować, takie jest prawo, dura lex, sed lex:)

    > Ale jestem przeciwny przekazywaniu tych ruder obecnemu zespołowi
    > cwaniaków z usa, przechrztów zresztą na potrzeby geszeftu.
    > Sprawę można było rozwiązać podobnie jak w niemczech, tzn.
    > jaki srulkowy majątek wspólny przekazać tutejszym srulkom, a nie przyjezdnym
    > z usa.

    ano, właśnie po raz kolejny wyprztykali prawdziwych polskich żydów, typu
    Bronisław Szenicer, w Kadiszu za milion dolarów, który wczoraj
    zacytowałem na psprawo, jest przykład innego polskiego żyda
    wyprztykanego przez hamerykańskich pazernych żydków:)
    --
    I love love