  • Data: 2019-08-19 18:34:53
    Temat: Re: Zydzi maja sie mocno
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik u2 napisał:

    > ale żeś siknął, widać, żeś żydek z gazowni:)
    >
    > poniżej przykład "zwrotu" mienia pożydowskiego dla cwanych żydków z
    > gazowni :
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=xPoF0nnsFY4
    >
    > jszemper
    >
    > Opublikowany 9 lip 2009
    >
    > Bolesław Szenicer, polski Żyd od pokoleń, oskarża Żydów o celowe
    > niszczenie zabytków i pamiątek żydowskich w Polsce.

    Przemyślałem jednak sprawę i jestem za rozbieraniem ruder
    gdyż albowiem ponieważ kłania się urbex na YT i w chj takich
    ruder w PL jak i w wawce.
    Ale jestem przeciwny przekazywaniu tych ruder obecnemu zespołowi
    cwaniaków z usa, przechrztów zresztą na potrzeby geszeftu.
    Sprawę można było rozwiązać podobnie jak w niemczech, tzn.
    jaki srulkowy majątek wspólny przekazać tutejszym srulkom, a nie przyjezdnym
    z usa.