  • 1. Data: 2003-04-01 12:31:23
    Temat: Zwrot towaru - kto ma rację?
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Hello!

    Kilka dni temu pewien mój znajomy kupił sobie zegarek. Następnego dnia po
    zakupie zauważył jakąś drobną usterkę na tarczy zegarka, poszedł więc do
    sklepu w którym go kupił żeby wymienić na inny egz.
    Ponieważ okazało się, że nie mają na miejscu drugiego takiego samego modelu,
    mój znajomy chciał zwrócić zegarek. W tym momencie został poinformowany, że
    zwrotów nie ma.

    I tu moje pytanie: czy sprzedawca faktycznie nie ma już obowiązku przyjęcia
    sprzedanego towaru w ciągu kilku dni od daty zakupu? Z tego co pamiętam,
    jeszcze do niedawna można było chyba zwracać dowolny towar bez podania
    przyczyny? Jak to dziś wygląda?

    Pzdr

    A.

  • 2. Data: 2003-04-01 12:50:59
    Temat: Re: Zwrot towaru - kto ma rację?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b6c105$or8$1@nemesis.news.tpi.pl>, Ali Gator wrote:
> [...]
    > sprzedanego towaru w ciągu kilku dni od daty zakupu? Z tego co pamiętam,
    > jeszcze do niedawna można było chyba zwracać dowolny towar bez podania

    Nie ma obowiązku za wyjątkiem zakupów dokonanych poza lokalem firmy (czyli
    głównie via siec). Przejrzyj archiwum - temat walkowany do znudzenia.

    --
    Macrin

  • 3. Data: 2003-04-01 13:22:33
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    > Nie ma obowiązku za wyjątkiem zakupów dokonanych poza lokalem firmy (czyli
    > głównie via siec).

    Tzn. że sieć stoisk w hallu (nie w boxach) hipermarketów się łapie?

    pzdr

    A.

  • 4. Data: 2003-04-01 14:15:28
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Ali Gator" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    >
    > Tzn. że sieć stoisk w hallu (nie w boxach) hipermarketów się łapie?

    ROTFL. Tak samo jak sieć rybacka ;-). Chodzi o umowy zawiera np. przez
    Internet albo telefonicznie, albo przez akwizytora itd.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-04-01 18:46:11
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    Ali Gator wrote:
> [...]
    > sprzedanego towaru w ciągu kilku dni od daty zakupu? Z tego co pamiętam,
    > jeszcze do niedawna można było chyba zwracać dowolny towar bez podania

    Jeśli 1995 rok i to też nie do końca to niedawno..

    KG