  • 1. Data: 2003-04-01 10:41:50
    Temat: Wypowiedzenie i odprawa?
    Od: "Zygi" <w...@w...pl>

    Pytanie jest nastepujace:
    1. dostalem wypowiedzenie warunkow pracy i placy z przyczyn ekonomicznych
    2. Nie zamierzam sie zgodzic na nowe warunki.
    3. Jest to rownoznaczne z rozwiazaniem umowy o prace za wypowiedzeniem z
    przyczyn ekonomicznych lezacych po stronie pracodawcy.
    4. Nie mamy do czynienia ze zwolnieniami grupowymi.
    Czy w tym wypadku nalezy mi sie jednomiesieczna odprawa (na podstawie jakich
    przepisow) ?
    Staz pracy >1 rok
    narka marcin

    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2003-04-01 19:13:23
    Temat: Re: Wypowiedzenie i odprawa?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 1 Apr 2003 12:41:50 +0200, "Zygi" <w...@w...pl>
    zakodował:

    >Czy w tym wypadku nalezy mi sie jednomiesieczna odprawa (na podstawie jakich
    >przepisow) ?

    Tak.
    Ustawa o szczegolnych zasadach rozwiazywania z pracownikami stosunkow
    pracy z przyczyn dotyczacych zakladu pracy.

    Art. 10. 1. Przepisy ustawy, z wyj?tkiem art. 2-4, maj? odpowiednie
    zastosowanie także w razie podejmowania przez kierownika zakładu pracy
    indywidualnych decyzji o zwalnianiu pracowników z przyczyn
    wymienionych w art. 1 ust. 1

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-04-01 20:24:54
    Od: "Zygi" <w...@w...pl>

    Bardzo dziekuje
    narka

  • 4. Data: 2003-04-02 00:37:19
    Temat: Odp: Wypowiedzenie i odprawa?
    Od: "Marek" <w...@i...pl>

    należy ci się 1-miesięczna odprawa na mocy przepisów o szczególnych zasadach
    rozwiązywania z pracownikami stosunków prawy z przyczyn dotyczących zakładu
    pracy z 1989r.
    Użytkownik Zygi <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6bqj7$la8$...@n...news.tpi.pl...