  • 1. Data: 2003-04-01 12:12:57
    Temat: jak wskrzesic DG
    Od: "DGH" <f...@w...pl>

    jak w temacie.
    Mam od dwoxch lat zawieszona dzialalnosc, a teraz chce ja odwiesci i
    jednoczesnie zmienic nazwe. (przyznam szczerze ze troche juz wyszedlem z
    tematu DG, wiec prosze o odpowiedz.

    Damian

  • 2. Data: 2003-04-02 00:21:42
    Temat: Re: jak wskrzesic DG
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 1 Apr 2003 14:12:57 +0200), "DGH"
    <f...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >jak w temacie.
    >Mam od dwoxch lat zawieszona dzialalnosc, a teraz chce ja odwiesci i
    >jednoczesnie zmienic nazwe. (przyznam szczerze ze troche juz wyszedlem z
    >tematu DG, wiec prosze o odpowiedz.

    Odwieszasz normalnie, informując US oraz rejestrując się w ZUSie. Ale
    jak zmiana nazwy, to nie mam pojęcia. :-(

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 3. Data: 2003-04-02 11:21:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Apr 2003, Tristan Alder wrote:

> [...]
    >+ Odwieszasz normalnie, informując US oraz rejestrując się w ZUSie. Ale
    >+ jak zmiana nazwy, to nie mam pojęcia. :-(

    No chyba po prostu najpierw do UM/UG, podanie z nową treścią wpisu
    i kwitek "za 50 złotych" :)

    pzdr, Gotfryd