eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru - kto ma rację? › Zwrot towaru - kto ma rację?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Ali Gator" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot towaru - kto ma rację?
    Date: Tue, 1 Apr 2003 14:31:23 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <b6c105$or8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb195.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1049200459 25448 80.50.33.195 (1 Apr 2003 12:34:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Apr 2003 12:34:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:138784
    [ ukryj nagłówki ]


    Hello!

    Kilka dni temu pewien mój znajomy kupił sobie zegarek. Następnego dnia po
    zakupie zauważył jakąś drobną usterkę na tarczy zegarka, poszedł więc do
    sklepu w którym go kupił żeby wymienić na inny egz.
    Ponieważ okazało się, że nie mają na miejscu drugiego takiego samego modelu,
    mój znajomy chciał zwrócić zegarek. W tym momencie został poinformowany, że
    zwrotów nie ma.

    I tu moje pytanie: czy sprzedawca faktycznie nie ma już obowiązku przyjęcia
    sprzedanego towaru w ciągu kilku dni od daty zakupu? Z tego co pamiętam,
    jeszcze do niedawna można było chyba zwracać dowolny towar bez podania
    przyczyny? Jak to dziś wygląda?

    Pzdr

    A.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1