  • Data: 2018-08-10 17:58:42
    Temat: Re: Zwrot pieniedzy za przelew
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-10 o 12:54, mara pisze:

    > Nie, za to że musze jechać do banku i tam zapłacić za przelew, a to jest
    > mój czas.

    Nie szanujesz swojego czasu? Ile ten przelew kosztuje? Do banku masz
    1000 km i musisz ze dwa razy zatankować zanim dojedziesz? Gdybyś od razu
    oddał te pieniądze, to już byś o sprawie nie pamiętał.
    Kosztem prowadzenia biznesu jest również koszt ponoszenia ryzyka, np.
    takiego, że jakiś klient zwyczajnie się pomyli.

    Ile jest dla ciebie wart klient zadowolony? Dla głupich 3 czy 5 zł
    zniechęcisz go do siebie na całe życie i jeszcze ci "reklamę" zrobi
    wśród znajomych. Opłaca ci się?

    >Przelewow przez internet w chwili obecnej nie robie

    Faktycznie. Jesteś usprawiedliwiony.

    > To że ktoś nie doczytał do konca zle wplacil - nie moja wina - tylko jego.

    Skoro to jego wina, to wynajmij adwokata i pozwij go do sądu. Nie wolno
    draniowi odpuścić i trzeba dać mu nauczkę żeby popamiętał, że tak się
    nie traktuje biznesmenów. Mówię ci, aż mu w pięty pójdzie i będzie się
    bardzo wstydził swojej pomyłki, a ty będziesz miał i swoje 5 zł i
    satysfakcję, że czegoś go nauczyłeś.

    > Ja nie będe płacił za kogos !

    I tego się trzymaj.

    Pozdrawiam