  • 11. Data: 2010-07-29 10:38:56
    Temat: Re: Zwalnianie a L4
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-07-2010 11:57, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A to nawet nie wiedziałem, ze w zwolnieniu podany jest powód. Sadziłem ze
    > tylko data od do.

    Nie ma podatnego powodu. "Na okoliczność" ciąży potrzebne jest osobne
    zaświadczenie od lekarza.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 12. Data: 2010-07-29 10:42:21
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-29 08:17:39 +0200, Maddy <m...@e...com.pl> said:

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > A mogę poprosić o rozwiniecie tej myśli? ;-)

    Zwykle nie dotyczy.
    Ale jeśli wierzyć prasie bulwarowej, to mężczyźni(*) bywają w ciąży.
    :-)

    (*-w trakcie procesu zmiany płci)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2010-07-29 15:19:29
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 29 Jul 2010 09:57:32 +0000 (UTC),
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> screamed:

    > a to nei wiedziałem - zwyczajowo cały czas tak sie okresla zwolnienie.
    > Bede pamietał.

    Nazwa następcy nie wpada już tak łatwo w ucho. Stąd spotyka się nadal
    L4. ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 17:18:44 user up 12513 days, 5:13, 1 user, load average: 0.63, 0.18, 0.95 ]

    Computers are not intelligent. They only think they are.

  • 14. Data: 2010-07-29 23:16:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:29072010.46658133@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > A to nawet nie wiedziałem, ze w zwolnieniu podany jest powód. Sadziłem ze
    > tylko data od do.
    Jest kod określający powód.
    Ale nie na tej kopii kwitka, która jest dla pracodawcy, oczywiście!
    Natomiast w razie potrzeby skorzystania z uprawnień wynikających ze skutków
    niewłaściwego stosowania lub niestosowania środków antykoncepcyjnych to
    trzeba mieć dla pracodawcy osobny dokument.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-07-29 23:20:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c511d04$0$17089$65785112@news.neostrada.pl Maddy
    <m...@e...com.pl> pisze:

    > ^^^^^^^^^^
    > A mogę poprosić o rozwiniecie tej myśli? ;-)
    To był taki mój dowcip pojęciowo-słowny.
    Moje dowcipy często nie są jakoś w usenecie (w odróżnieniu od realu)
    rozumiane i odbierane jako wypowiedzi serio.
    Można stworzyć na tę okoliczność nowy netowy termin: żart Jottego.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2010-07-30 02:05:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > Jest kod określający powód.

    ICD-10
    Bez problemu można ustalić rozpoznanie w razie czego, bez zaglądania do
    papierów lekarza.

  • 17. Data: 2010-07-30 08:27:58
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 20:20:12 +0200, Kapsel napisał(a):

    > A niektórzy pracownicy to też niezłe chuje od siedmiu boleści.

    Heheh, kapsel, kapsel :))
    uderz w stół a nożyce się odezwą :))))

  • 18. Data: 2010-07-30 08:33:10
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 12:38:56 +0200, Maddy napisał(a):

    > "Na okoliczność" ciąży potrzebne jest osobne zaświadczenie od lekarza.

    A "kod B" na ZLA już nie obowiązuje? :))
    Wykreślono go? :))

  • 19. Data: 2010-07-30 11:11:49
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 30 Jul 2010 10:27:58 +0200, Herald napisał(a):

    > Heheh, kapsel, kapsel :))
    > uderz w stół a nożyce się odezwą :))))

    Wiem co mówię! Jam pracownik z krwi i kości!

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net