  • 1. Data: 2010-07-28 13:41:08
    Temat: E-sąd, pytanie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Już prawie 3 miesiące mijają, jak złożyłem pozew. Czy na tej ich
    stronie pojawi się kiedyś informacja, że coś z nim zrobiono?
    Rozpatrzono czy odrzucono?
    Bo na razie nie mam odpowiedzi. Oczywiście opłatę wniosłem.

    Przytoczyłem miesiąc temu z prasy, że średni czas rozpatrywania to
    najwyżej 2 miesiące, i że rozpatrzono już 180 tys. spraw. Widać
    tylko hurtowników - duże firmy obsługują szybciej.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2010-07-28 13:47:32
    Temat: Re: E-sad, pytanie
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <i2pc1k$jla$1@news.onet.pl>, s...@p...onet.pl
    says...>
    > Witam
    >
    > Juz prawie 3 miesiace mijaja, jak zlozylem pozew. Czy na tej ich
    > stronie pojawi sie kiedys informacja, ze cos z nim zrobiono?
    > Rozpatrzono czy odrzucono?
    > Bo na razie nie mam odpowiedzi. Oczywiscie oplate wnioslem.
    >
    > Przytoczylem miesiac temu z prasy, ze sredni czas rozpatrywania to
    > najwyzej 2 miesiace, i ze rozpatrzono juz 180 tys. spraw. Widac
    > tylko hurtowników - duze firmy obsluguja szybciej.

    Nie, ja z praktyki moge powiedziec ze nie ma reguly - niektore pozwy sa
    rozpatrywane po tygodniu, inne po dwoch miesiacach (najstarsze) nadal
    sobie czekaja.

  • 3. Data: 2010-07-28 13:49:39
    Temat: Re: E-sąd, pytanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    >
    > Przytoczyłem miesiąc temu z prasy, że średni czas rozpatrywania to
    > najwyżej 2 miesiące, i że rozpatrzono już 180 tys. spraw. Widać

    Skoro jest to średni czas, to oczywistym jest, że około połowy spraw
    jest rozpatrywana dłużej :)

    > tylko hurtowników - duże firmy obsługują szybciej.

    Ja kilka dni temu czytałem, że mają zatrudnić kilku (kilkunastu?)
    nowych sędziów, czy tam referendarzy. Widać mają braki kadrowe. A i tak
    chłopaki pracują aż miło. 180 tysięcy spraw, to bardzo dużo. W zeszłym
    roku sądy gospodarcze w Warszawie wydawały po około 10 tysięcy nakazów
    rocznie.

    --
    Liwiusz