  • 11. Data: 2002-10-10 11:08:27
    Temat: Re: Zostanę bezdomnym,co z DG
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ao3kie$pel$2@news.onet.pl...
    > Użytkownik marta <l...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    > Płacisz podatki ze względu na miejsce zamieszakania (nie
    zameldowania), US
    > nie będzie prosił o dokumenty stwierdzające gdzie mieszkasz (np umowę
    > najmu), ja 'niby mieszkam' tam gdzie prowadzę działalność, tam też
    dostaję
    > korespondencję z US, jest mi po prostu łatwiej.
    > O zmianie miejsca prowadzenie DG powinnaś powiadomić Urząd Miasta lub
    Gminy
    > (tam gdzie składałaś wniosekj o wpis do ewidencji), po prsotu składasz
    taki
    > wniosek jeszcze raz z nowym wpisem miejsca, prawo dot. tej kwestii się
    > zmieniło i nie musisz składać dokumentów stwierdzających 'prawo do
    lokalu' -
    > urząd wierzy Ci
    > na słowo.

    Jesteś tego pewny? Chyba zmieniło się właśnie w drugą stronę? Gdy
    zakładałem działalność parę lat temu nie było problemów, ale teraz
    właśnie chyba trzeba mieć "tytuł prawny do lokalu".

    Krzysztof

  • 12. Data: 2002-10-13 21:48:27
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jesteś tego pewny? Chyba zmieniło się właśnie w drugą stronę? Gdy
    > zakładałem działalność parę lat temu nie było problemów, ale teraz
    > właśnie chyba trzeba mieć "tytuł prawny do lokalu".

    A na jakiej podstawie ? - bo wymagający tego przepis został skreślony
    z dniem (bodajże) 23.01.2002.

    Pix