  • 1. Data: 2005-06-11 10:59:36
    Temat: Żółte papiery i małżeństwo
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Czy gdy jeden ze wspołmazonkow "nabedzie" zolte papiery to czy drugi
    wspolmalzonek zaczyna odpowiadac za wszystkie
    dlugi wziete przez osobe z zoltymi papierami przed slubem ?

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 2. Data: 2005-06-11 11:52:57
    Temat: Re: Żółte papiery i małżeństwo
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d8eg6m$d60$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy gdy jeden ze wspołmazonkow "nabedzie" zolte papiery to czy drugi
    > wspolmalzonek zaczyna odpowiadac za wszystkie
    > dlugi wziete przez osobe z zoltymi papierami przed slubem ?
    > P.

    1) Czy "żółte papiery" zostały nabyte w ostatnim czasie, czy osoba miała je
    już w momencie zaciągania długów?
    2) Czy zniesiona jest wspólnota majątkowa?

    D.

  • 3. Data: 2005-06-11 11:58:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d8ejan$ao1$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
    > wiadomości news:d8eg6m$d60$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > 1) Czy "żółte papiery" zostały nabyte w ostatnim czasie, czy osoba miała

    Rozpatrzmy dwa przypadki
    a) nie

    b) tak

    > 2) Czy zniesiona jest wspólnota majątkowa?

    tu rownie(r)z rozpatrzmy dwa przypadki

    a) nie

    b)tak

    P.

  • 4. Data: 2005-06-11 12:18:42
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl> writes:

    > Czy gdy jeden ze wspołmazonkow "nabedzie" zolte papiery to czy drugi
    > wspolmalzonek zaczyna odpowiadac za wszystkie dlugi wziete przez
    > osobe z zoltymi papierami przed slubem ?

    Ciekawe kto da kredyt osobie z żółtymi papierami.

  • 5. Data: 2005-06-11 13:11:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Ciekawe kto da kredyt osobie z żółtymi papierami.

    "gdy jeden wspolmalzonek nabedzie papiery" - wniosek ? przed slubem

    "to czy drugi odpowie za dlugi wziete przed slubem" - wniosek ? po slubie

    skad wywnioskowales ze kredyt jest brany o\po otrzymaniu zoltych papierow?
    :-)

    P.

  • 6. Data: 2005-06-11 13:12:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > Czy gdy jeden ze wspołmazonkow "nabedzie" zolte papiery to czy drugi
    > wspolmalzonek zaczyna odpowiadac za wszystkie
    > dlugi wziete przez osobe z zoltymi papierami przed slubem ?

    A co to są "żółte papiery"?

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 7. Data: 2005-06-11 13:17:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    kurcze

    > "gdy jeden wspolmalzonek nabedzie papiery" - wniosek ? przed slubem

    po slubie otrzyma zolte papiery

    > "to czy drugi odpowie za dlugi wziete przed slubem" - wniosek ?

    czy odpowiada za te wziete przed otrzymaniem papierow

  • 8. Data: 2005-06-11 13:18:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co to są "żółte papiery"?

    "pieprznieta" nie wiem jak fachowo to sie nazywa.

    P.

  • 9. Data: 2005-06-11 13:25:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > "pieprznieta" nie wiem jak fachowo to sie nazywa.
    >
    > P.

    Więc jak nie wiesz o co pytasz, to jak chcesz by ci odpowiedzieć ?
    "pieprznięta" według prawa nic nie znaczy.

  • 10. Data: 2005-06-11 13:53:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Więc jak nie wiesz o co pytasz, to jak chcesz by ci odpowiedzieć ?
    > "pieprznięta" według prawa nic nie znaczy.

    <mieć dokumenty stwierdzające ograniczoną poczytalność na skutek choroby
    psychicznej, być uznawanym za chorego psychicznie; korzystać z pobłażliwości
    okazywanej takiej osobie>

    przeciez doskonale wiesz co oznacza stwierdzenie ze ktos ma "zolte papiery"
    teraz sie niepotrzebnie czepiasz.