  • 1. Data: 2005-06-11 08:45:50
    Temat: Wygaśnięcie czy ustanie alimentów ?
    Od: "Voyt" <esku@@@gazeta.pl>

    Witajcie.

    Wszędzie pełno wzorów pism o przyznanie, podwyższenie, obniżenie
    alimentów, porady jak co załatwiać, a nigdzie nie mogę znaleźć
    odpowiedzi jak to się kończy ?
    Chcę pomóc znajomemu napisać pozew o wygaśnięcie/zawieszenie/ustanie
    alimentów (nawet nie wiem, która forma jest poprawna).
    Postanowiłem skorzystać z dostępnych wzorów i wybrałem ten
    http://www.wstroneojca.ngo.pl/pisma/wzory_p_o_o_a.ht
    m aby trochę go
    przerobić.
    Podpowiedzcie proszę co wybrać, żeby było dobrze
    (zawieszeni/wygaśnięcie..? itp)

    W tej chwili płaci alimenty pełnoletniemu synowi, który okresowo rzuca
    szkołę na kilka miesięcy, a w tej chwili nawet nie wiadomo czy w ogóle
    się uczy.

    Pozdrawiam,

    --
    Voyt

    Ich bin ein Lubliner.

  • 2. Data: 2005-06-11 08:59:35
    Temat: Re: Wygaśnięcie czy ustanie alimentów ?
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Pozew o uchylenie obowiązku alimentacyjnego - art. 138 kodeksu rodzinnego i
    opiekuńczego.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2005-06-11 09:08:59
    Od: "Voyt" <esku@@@gazeta.pl>

    mecenas napisał:

    > Pozew o uchylenie obowiązku alimentacyjnego - art. 138 kodeksu
    > rodzinnego i opiekuńczego.
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał

    Serdecznie dziękuję :)