eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2005-06-11 04:07:35
    Temat: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Witam,

    Być może to pytanie NieNaTęGrupę więc ew. wybaczcie proszę łazędze ;) ale to
    miejsce wydało mi się najodpowiedniejsze (jako, że bezpośrednie uderzanie do
    operatora nie przyniosło rezultatu): Co stoi u podstaw tego, od strony
    prawnej rzecz jasna, że nie jest możliwym zmiana danych abonenta na umowie z
    operatorem GSM (rzecz rozchodzi się o ojca, na którego umowa była podpisana
    i mnie, który chciałem umowę na siebie przepisać) ? Pytam, jako, że tak
    właśnie powiedziano mi w biurze BOK sieci Era ? Czy naprawdę sprawia to
    jakiś problem, czy wynikało po prostu z lenistwa i złej woli konsultanta
    <dodam jeszcze, że ok. rok temu wymieniłem tel. podpisując aneks do umowy,
    jeśli ma to jakieś znaczenie> ?




  • 2. Data: 2005-06-11 07:03:53
    Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d8do28$410$1@news.onet.pl...
    > Co stoi u podstaw
    > tego, od strony prawnej rzecz jasna, że nie jest możliwym zmiana danych
    > abonenta na umowie z operatorem GSM (rzecz rozchodzi się o ojca, na
    > którego umowa była podpisana i mnie, który chciałem umowę na siebie
    > przepisać) ?

    Chodzi Ci o przepisanie telefonu na kogoś innego, tak? Otóż nie wiem, o jaką
    sieć chodzi, ale w Erze jest to możliwe. Cytuję:
    "Czy Abonent sieci Era może przepisać telefon na inną osobę?
    Przepisanie telefonu na inną osobę podlega cesji praw, a to wiąże się z
    koniecznością podpisania nowej umowy z Operatorem sieci Era przez osobę
    przejmującą telefon, po uprzednim wyrażeniu zgody przez Operatora.
    Aby przeprowadzić cesję należy złożyć w Salonie lub Sklepie Firmowym Era
    wniosek o cesję. Wzór wniosku jest dostępny w Salonach i Sklepach Firmowych
    Era oraz w Dziale Korespondencji.
    Wniosek o cesję można też wysłać do Działu Korespondencji na numer faksu
    (22) 413 69 14. Po otrzymaniu zgody na cesję nowa umowa może być podpisana w
    najbliższym Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era.".

    Z tego, co mi wiadomo jest to płatne.



    D.



  • 3. Data: 2005-06-11 07:16:31
    Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>


    Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d8do28$410$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Być może to pytanie NieNaTęGrupę więc ew. wybaczcie proszę łazędze ;) ale
    to
    > miejsce wydało mi się najodpowiedniejsze (jako, że bezpośrednie uderzanie
    do
    > operatora nie przyniosło rezultatu): Co stoi u podstaw tego, od strony
    > prawnej rzecz jasna, że nie jest możliwym zmiana danych abonenta na umowie
    z
    > operatorem GSM (rzecz rozchodzi się o ojca, na którego umowa była
    podpisana
    > i mnie, który chciałem umowę na siebie przepisać) ? Pytam, jako, że tak
    > właśnie powiedziano mi w biurze BOK sieci Era ? Czy naprawdę sprawia to
    > jakiś problem, czy wynikało po prostu z lenistwa i złej woli konsultanta
    > <dodam jeszcze, że ok. rok temu wymieniłem tel. podpisując aneks do umowy,
    > jeśli ma to jakieś znaczenie> ?


    Zapewne podpisał umowę na 2 lata, tak więc przez ten okres dokonanie cesji
    jest niemożliwe (zgodnie z regulaminem promocji).

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl



  • 4. Data: 2005-06-11 08:36:05
    Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:d8do28$410$1@news.onet.pl> autorstwa
    niejakiego cOOba wyjaśniam co następuje:

    > Co stoi u podstaw tego, od strony
    > prawnej rzecz jasna, że nie jest możliwym zmiana danych abonenta na umowie z
    > operatorem GSM (rzecz rozchodzi się o ojca, na którego umowa była podpisana
    > i mnie, który chciałem umowę na siebie przepisać) ?

    Treść umowy?

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597


  • 5. Data: 2005-06-11 20:18:00
    Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Dziękując za już udzielone odpowiedzi, które niewątpliwie sporo wniosły do
    tematu dodam tylko - tak dla jasności, że stan faktyczny jest taki:
    Pod koniec grudnia 2000 r. zawarta została podstawowa umowa (bodajże na 24
    mies.). Mniej więcej rok temu podpisany został do tejże umowy aneks
    [korzystałem wówczas z promocyjnej wymiany telefonu w zamian za powiększenie
    planu taryfowego]. Kiedy wówczas pytałem konsultanta w Germanosie, w którym
    załatwiałem tę procedurę odpowiedź na postawione w tymże wątku pytanie padła
    negatywna. Czy wynikało to ze złej woli 'Germanisty' czy rzeczywiście nie ma
    takiej możliwości w świetle przedstawionych faktów ? Pytam bo tu mowa jest
    inaczej a ci 'fachowcy' z Ery mówią inaczej i nie wiem, komu mam wierzyć :)

    cOOba



  • 6. Data: 2005-06-12 10:01:37
    Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>


    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d8e34j$cth$1@news.onet.pl...

    > Zapewne podpisał umowę na 2 lata, tak więc przez ten okres dokonanie
    cesji
    > jest niemożliwe (zgodnie z regulaminem promocji).

    Era zazwyczaj nie blokuje cedowania cyrografow.

    Pozdrawiam
    SDD



  • 7. Data: 2005-06-12 16:55:28
    Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
    Od: Anna <a...@w...pl>

    cOOba napisał(a):
    > Dziękując za już udzielone odpowiedzi, które niewątpliwie sporo wniosły do
    > tematu dodam tylko - tak dla jasności, że stan faktyczny jest taki:
    > Pod koniec grudnia 2000 r. zawarta została podstawowa umowa (bodajże na 24
    > mies.). Mniej więcej rok temu podpisany został do tejże umowy aneks
    > [korzystałem wówczas z promocyjnej wymiany telefonu w zamian za powiększenie
    > planu taryfowego]. Kiedy wówczas pytałem konsultanta w Germanosie, w którym
    > załatwiałem tę procedurę odpowiedź na postawione w tymże wątku pytanie padła
    > negatywna. Czy wynikało to ze złej woli 'Germanisty' czy rzeczywiście nie ma
    > takiej możliwości w świetle przedstawionych faktów ? Pytam bo tu mowa jest
    > inaczej a ci 'fachowcy' z Ery mówią inaczej i nie wiem, komu mam wierzyć :)
    >
    > cOOba
    >
    >
    Najlepiej podejsć do Salonu firmowego Ery, w zwykłych
    przedstawicielstwach ludzie czasem nie wiedza jakie mają promocje. Wiem
    z autopsji, a w Firmówce musza wiedzieć bo ich tam częsciej kontrolują.
    jeżeli jednak będzie w regulaminie promocji np ograniczenie do 12
    miesiecy to trzeba poczekac.

    pozdrawiam

    Ania

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1