  • 1. Data: 2007-09-27 13:54:29
    Temat: Zmarła babcia zostawiła testament co dalej?
    Od: "Athorgal" <a...@w...pl>

    Witam

    Babcia zmarła zostawiła testament co dalej zrobić/robić,
    od czego zacząć?

    Pozdrawiam Adam

  • 2. Data: 2007-09-27 13:58:06
    Temat: Re: Zmarła babcia zostawiła testament co dalej?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Athorgal pisze:

    > Babcia zmarła zostawiła testament co dalej zrobić/robić,
    > od czego zacząć?

    1. urządzić pogrzeb;
    2. poczekać 6 miesięcy od śmierci babci lub złożyć oświadczenie(-a) o
    przyjęciu lub odrzuceniu spadku;
    3. złożyć do sądu wniosek o otwarcie i ogłoszenie testamentu (można
    przed pkt 2);
    4. złożyć wniosek o stwierdzenie nabycia spadku;

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-09-27 14:04:26
    Od: "Athorgal" <a...@w...pl>

    Witam

    Dziekuje bardzo za odp

    pkt 1 juz zrobiłem:( i mi smutno było i nadal jest ale życie musi się toczyc
    dalej

    pkt 2 czy złozyć oświadczenie przed notariuszem?( bo nie chce czekać 6
    miesiecy trzeba sprawy ruszyć i załatwić )
    pkt 3 i 4 czy zrobi to za mnie notariusz i lepiej/łatwiej to samemu zrobić

    Pozdrawiam Adam

  • 4. Data: 2007-09-27 14:36:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Athorgal pisze:

    > pkt 2 czy złozyć oświadczenie przed notariuszem?( bo nie chce czekać 6
    > miesiecy trzeba sprawy ruszyć i załatwić )

    Notariusz lub sąd.

    > pkt 3 i 4 czy zrobi to za mnie notariusz i lepiej/łatwiej to samemu zrobić

    Tylko sąd.