  • 11. Data: 2008-04-04 08:38:31
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Za co - za posiadanie danyh ?

    Za naruszenie tajemnicy korespondencji. Za zaglądanie do cudzych listów.

    > dane jest latwo namiezyc i nie grozi za to kara

    Że łatwo, to się zgodzę. Ale to karalne.

    --
    Lukasz

  • 12. Data: 2008-04-04 08:48:15
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 4 Kwi, 10:38, "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> wrote:

    > Za naruszenie tajemnicy korespondencji. Za zaglądanie do cudzych listów.

    > Że łatwo, to się zgodzę. Ale to karalne.
    >
    > --
    > Lukasz

    Czytanie listow do takich osob mozna latwo wybronic.
    Admin wykazal sie postawa obywatelska i podejrzewajac działanosc
    terrorystyczna/pedofilska/ogolnie karalna (bo nieleganie sie podlacza
    zeby ukryc swoja dzialanosc to byc moze jest zagrozeniem dla innych)
    przejrzal jego poczte zeby ustalic torzsamosc a nastepnie zglosic
    policji.

  • 13. Data: 2008-04-04 08:49:42
    Temat: Re: Złodziej internetu a
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Sky napisał:

    > "Kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamień"
    > Pomogło? Jeśli nie...służę nadal... ;)

    Pierdolenie, ze tez to tak ujme, panie Sky...

  • 14. Data: 2008-04-04 08:50:55
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Papik napisał:

    > Do tego podaj jego dane, ktore udalo Ci sie zdobyc (pytanie tylko,czy
    > sad/policja uzna je,za legalnie zdobyte i prawomocne ;).

    Naruszenie tajemnicy korespondencji (mail z banku!!!!)

    Pan Admin pojdzie za to siedziec...

  • 15. Data: 2008-04-04 08:51:49
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik 666 napisał:
    > I to jest własnie przyczyna, dla której warto zapłacić parę złotych więcej
    miesięcznie porządnemu operatorowi, a nie
    > babrać się z gówniarzami w jakiejś sieci osiedlowej.

    Rozwin swoje blyskotliwe przemyslenie...

  • 16. Data: 2008-04-04 08:55:29
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik SzalonyKapelusznik napisał:

    > Czytanie listow do takich osob mozna latwo wybronic.
    > Admin wykazal sie postawa obywatelska i podejrzewajac działanosc
    > terrorystyczna/pedofilska/ogolnie karalna

    Ja tez moge podejrzewac u np. Ciebie dzialalnosc pedofilską... tylko, ze
    trzeba miec ku temu prezeslanki...

    A w tym co napisal watkotworca, to o zadnych czynach zabronionych nie
    bylo mowy. Bo pobieranie divx czy mp3 n3i jest w polsce nielegalne.
    Dodatkowo nie admin sieci decyduje, który kontent jest a ktory nie jest
    legalny.

    Jedyne co admin powinien i moze zrobic to zglosic wlamanie do sieci, a
    jako wlasciciel sieci moze zadac oplacenia rachunku za przesyl danych...

  • 17. Data: 2008-04-04 08:56:44
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jacek_P napisał:

    > A to dlaczego? On nie czytal jego korespondencji, ale analizowal

    ROTFL :):):):):)

    Czyli jak przeczytam czyjs list, tylko nei ze skrzynki mailowej a
    przechwycony w locie to juz nie ma lamania poufnosci korespondencji :)

    LOL!!!!!!

  • 18. Data: 2008-04-04 09:20:46
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Rozwijam: nie sądze, aby na telepieskiej czy netiowej centrali ktokolwiek włamywał
    się w strumień danych ode mnie.
    A niestety podobne "przechwałki" żałosnych osiedlowych adminków słyszałem już parę
    razy.
    JaC

    -----

  • 19. Data: 2008-04-04 09:22:27
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Mikaichi <m...@v...pl> napisal:
    > Czyli jak przeczytam czyjs list, tylko nei ze skrzynki mailowej a
    > przechwycony w locie to juz nie ma lamania poufnosci korespondencji :)

    Mysl. To nie boli. I nie manipuluj moimi postami.
    Admin analizowal nielegalny ruch w sieci. Wlamywacz, bo taki status
    ma nielegalny uzytkownik sieci, spowodowal ruch, ktory tej analizie
    podlegal. Czesc z tego ruchu to transfer danych otwartym kodem.
    Nielegalny ruch zostal zarejestrowany i zidentyfikowany.
    Okazal sie mailem, ktorego dane pozwalaja na identyfikacje
    wlamywacza. Gdzie tu widzisz naruszenie prawa? Czy odbylo sie
    wlamanie na konto? Czy byl sniffing ruchu LEGALNYCH uzytkownikow?

    A Twoje okrzyki i inne odglosy dzwiekonasladowcze specjalnego
    wrazenia na mnie nie robia :)

    W roku 1996 tez mialem takiego specjaliste, ktory probowal
    zrobic zombie z mojej maszyny na uczelni. Po namierzeniu goscia
    przekazalem danych do TPSA. TPSA interweniowala (tak, tak, wtedy
    telekom zachowywal sie normalnie), a gosc probowal jeszcze
    mi mailami grozic. No to sie wkurzylem i sprawa wyladowala na policji.
    O ile wiem, facet mial spore problemy: wlam na maszyne
    w instytucji publicznej, niszczenie danych. Ostatecznie
    odstapilem od skarzenia goscia o grozby karalne. Szczeniak
    wystarczajaco dostal w d.pe.

    Admin, ktory zaczal niniejszy watek ma taka sama sytuacje.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 20. Data: 2008-04-04 09:39:38
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Według mnie karalna jest już sama techniczna mozliwość sniffingu przez tego admina.
    JaC

    -----