  • 1. Data: 2008-04-03 23:12:19
    Temat: Złodziej internetu
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Witam serdecznie.

    Zajmuje sie administrowaniem małej sieci internetowej. Wszystko
    full legal. DG, podatki zusy i inne pasozyty oplacane.

    Ostatnio wykrylem, ze ktos podszywa mi sie pod jednego z moich
    klientow. Regularnie ok 23 wieczorem zaczyna swoja aktywnosc.
    Zaczalem obserwowac ruch jaki gosciu generuje i udalo mi sie namierzyc
    jego login do poczty, allegro itp. Na jego nieszczescie odbieral przez
    siec niezabezpieczony email z banku wraz z jego dokladnymi danymi.
    Obecnie posiadam wszystkie informacje by go namierzyć.

    Jednak chcialbym mu przylozyc nie tylko z wlamania do sieci. Z analizy
    ruchu wynika ze ma nielegalnego windowsa i sciaga nagminnie mp3
    i divx z sieci.

    Na jakie paragrafy powolac sie by mu dosolić za kradziez netu, windowsa,
    mp3 i divx?
    Co ująć we wniosku na policje by osiolki zarekwirowaly mu komputer
    i go prześwietliły zanim skasuje/usunie/zmieni/zniszczy twardy dysk?

    Dziękuję z góry za pomoc.

    Szolek

  • 2. Data: 2008-04-04 00:17:40
    Temat: Re: Złodziej internetu a
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co ująć we wniosku na policje by osiolki zarekwirowaly mu komputer
    > i go prześwietliły zanim skasuje/usunie/zmieni/zniszczy twardy dysk?

    Chcesz pomocy? Spróbuję... ;)

    Nieładnie! Oj nieładnie - Panie Szolek! ;)))
    Na legalne instytucje państwowe pobierające od ciebie opłaty za żywota mówisz
    "pasożyty",
    policjantów -czyli funkcjonariuszy publicznych- wyzywasz od "osiołków" [który to
    gatunek
    jest potocznie używanym okresleniem na beznadziejnie głupich i bezgranicznie tępo
    upartych].
    Czy to się aby nie kwalifikuje moi mili jako obraza użędników państwowych -ścigana z
    urzędu? ;P

    I jeszcze chcesz żeby ci których publicznie obrażasz - wyrażając tym samym swoje
    aspołeczne
    nastawienie do struktur państwa, które ci wszak służy - pomagali ci wyzłośliwić się
    po prostu
    i zemścić na kimś kto cię sprytnie wykiwał, a kogo jako admin nie potrafisz sam
    odciąć od netu
    [co to za admin który tego nie umie], czyli szukasz naiwnych co mają odwalać czarną
    robotę
    za ciebie?!?
    Panie Szolek! Nieładnie! Oj nieładnie!!!! ;P

    "Kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamień"
    Pomogło? Jeśli nie...służę nadal... ;)

    Serdeczności :)
    Zawsze oddany
    Sky

  • 3. Data: 2008-04-04 06:42:33
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Co uj?ć we wniosku na policje by osiolki zarekwirowaly mu komputer

    Napisz wniosek na siebie. Za lżenie organów :) osiołku ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 4. Data: 2008-04-04 07:10:15
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 4 Apr 2008 01:12:19 +0200, MuciosMacios napisal/napisala:
> [...]
    > Co ująć we wniosku na policje by osiolki zarekwirowaly mu komputer
    > i go prześwietliły zanim skasuje/usunie/zmieni/zniszczy twardy dysk?

    I slusznie.
    Wydrukuj i zabezpiecz logi, najlapiej IMHO nagraj je tez na plytke CD z
    dokladnym opisem o co chodzi.
    Do tego podaj jego dane, ktore udalo Ci sie zdobyc (pytanie tylko,czy
    sad/policja uzna je,za legalnie zdobyte i prawomocne ;).

    Przedstaw cala sprawe na pismie i popros o szybka reakcje, wylicz takze
    straty finansowe, ktore z tego tytulu ponosisz (przeciazenie lacza,
    nielegalne podlaczenie, dodatkowy komputer w sieci etc/itd + dorzuc kare za
    nielegalne podlaczenie np 10x abonamentu, ktory placa inni.

    Nastepnie zglos jeszcze cale zajscie do BSA podpierajac sie juz wizyta na
    policji i odpowiednim pokwitowaniem dot. zalozonej sprawy.

    Powinni uderzyc do niego w asyscie PG i o 7:00 rano wkroczyc mu do domu z
    nakazem :)))

    W miedzy czasie szukaj dobrego i ZNAJOMEGO papugi :)

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 5. Data: 2008-04-04 07:14:35
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 4 Kwi, 01:12, "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>
    wrote:
    > Na jego nieszczescie odbieral przez
    > siec niezabezpieczony email z banku wraz z jego dokladnymi danymi.
    > Obecnie posiadam wszystkie informacje by go namierzyć.

    Wlasnie przyznales sie do popelnienia przestepstwa...
    Napisz "donos" na siebie ;)

    WS

  • 6. Data: 2008-04-04 07:51:57
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    h.googlegroups.com...
    wrote:
> [...]
    > Obecnie posiadam wszystkie informacje by go namierzyć.

    Wlasnie przyznales sie do popelnienia przestepstwa...

    Za co - za posiadanie danyh ?
    dane jest latwo namiezyc i nie grozi za to kara
    np tworca tego wątku to najprawdopodobniej "admin" firmy VULTUS-PLESZEW
    z Pleszewa, Kupuje łącze z neti.
    Ja specjalnie bym chyba nie angazowal w donosy, tylko zadzwonil do niego ze
    ma przelac 200 zl za pobierany nielegalnie sygnal, inaczej sprawe kierujesz
    do sądu postepowania cywilnego, no i na policje.

  • 7. Data: 2008-04-04 08:12:51
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 4 Kwi, 09:10, Papik <p...@a...net> wrote:

> [...]
    > Do tego podaj jego dane, ktore udalo Ci sie zdobyc (pytanie tylko,czy
    > sad/policja uzna je,za legalnie zdobyte i prawomocne ;).

    wydaje sie ze wszystkie dowody sa prawomocne, w Polsce nie ma zasady
    ze dowodu pozyskanego nielegalnie nie można wykorzysać. odpowiada sie
    za nielegalne działanie, (np. bezprawne przegladanie koresponencji)
    ale dowód jest.

  • 8. Data: 2008-04-04 08:17:15
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 4 Apr 2008 01:12:19 +0200, MuciosMacios napisał(a):

> [...]
    > siec niezabezpieczony email z banku wraz z jego dokladnymi danymi.
    > Obecnie posiadam wszystkie informacje by go namierzyć.

    On dostaniesz grzywnę, a Ty za czytanie jego poczty pójdziesz
    siedzieć na 3 lata.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2008-04-04 08:35:50
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisal:

    > On dostaniesz grzywnę, a Ty za czytanie jego poczty pójdziesz
    > siedzieć na 3 lata.

    A to dlaczego? On nie czytal jego korespondencji, ale analizowal
    nielegalny ruch we wlasnej sieci. Mail jest korespondencja
    w skrzynce mailowej na serwerze, w trakcie transmisji korespondencja
    nie jest. Admin nie wlamal sie do jego skrzynki, a nielegalny ruch
    we wlasnej sieci mial prawo analizowac.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2008-04-04 08:37:34
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    I to jest własnie przyczyna, dla której warto zapłacić parę złotych więcej
    miesięcznie porządnemu operatorowi, a nie
    babrać się z gówniarzami w jakiejś sieci osiedlowej.
    JaC

    -----