    From: "Marek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie "demotywator" i straszenie sądem
    Date: Sat, 26 Apr 2014 21:14:24 +0000 (UTC)

    Dnia 2014-04-26 Marek Dyjor dokonal ponizszego cudu (by zylo sie lepiej):

    129157127117568.13743.128193153880632/77734351229892
    3/?type=1&relevant_count=1

    >a co pan komendant napsiałe do ciebie? może warto iść do prawnika i
    >sprawdzić czy to pan komendant nie naruszył prawa.

    Napisał, że podjął czynności prawne celem ustalenia moich danych osobowych oraz że
    publikacje, których jego zdaniem
    ja jestem autorem stanowią przestępstwo określone w art 212 kodeksu karnego oraz
    naruszają jego dobra osobiste
    określone w art 23 Kodeksu Cywilnego. Że wprowadzam opinię publiczną w błąd
    sugerując , że to on ręcznie steruje
    urządzeniami na skrzyżowaniu.

    --
    Pzdr.