    From: "Marek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie "demotywator" i straszenie sądem
    Date: Fri, 25 Apr 2014 13:37:00 +0000 (UTC)

    Dnia 2014-04-24 CPL dokonal ponizszego cudu (by zylo sie lepiej):

    >Olej. FB nie udzieli żadnych informacji o IP itd. Taka sama polityka jak
    >google, gmail i inne amerykańskie g...no. Poza tym pan El-comendante
    >musiałby się wybrac do właściwego dla Ciebie sądu, względnie
    >wysłać tam swojego pełnomocnika. Przegra z kretesem, pierwszy
    >żółtodziób
    >z licencją na papugowanie mu to wyłoży.

    Tylko, że z namierzeniem mnie nie będzie miał większego problemu, bo wysyłałem do
    niego maila z konta na WP.
    Chyba nie napuści kolegów, żeby przetrzepali mi kompa w celu znalezenia
    niby "dowodu", bo nawet jak znaleźliby
    u mnie tą fotkę, to przecie nie dowód, że to moje dzieło, bo fotka
    pochodzi z internetu.

    Mam też kolejne pytania. Gdyby doszło do wezwania do sądu (zapewne do Wejherowa),
    to czy z mojej obawy
    o stronniczość sądu na korzyść komendanta (wiadomo, znają się tam wszyscy), mam
    prawo wnioskować
    o przeniesienie sprawy do sądu w innym mieście?

    Czy mam prawo do zadośćuczynienia za poniesiony stres z tytułu bezpodstawnego
    oskarżenia i straszenia sądem?

    --
    Pzdr.
    Marek