  • 21. Data: 2006-06-20 19:46:06
    Temat: Re: Zawiadomienie od Strazy Miejskiej
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Tiger wrote:

    > I wyobraz sobie stan wyzszej koniecznosci. Np podjechac po przyjaciolke na
    > wozku inwalidzkim, ktorej wlasnie rozwalil sie wozek, a trzeba ja zawiezc na
    > rehabilitacje. Nie ma znaczka, nie ma nic. Wchodzisz po przyjaciolke, po
    > ktora jechales z drugiego konca miasta, czy nawet po male dziecko, ktore
    > trzeba gdzies zawiezc (a targac np. nie mozesz, bo masz przepukline) i gdy
    > wracasz - samochodu nie ma.
    >
    > Wez sie stuknij w czolo ;-)

    a teraz policzmy proporcje zle zaparkowanych samochodw z powodu wyzszej
    koniecznosci (1) oraz zle zaparkowanych z wygodnictwa
    (10000000000000000000000000000000000000).

    Jak masz "wyzsza koniecznosc" to podjezdzasz tam gdzie karetki i juz.

    Wiec ty sobie wyobraz teraz taka sytucja - podwozisz swoja przyjaciolke
    jak wyzej, parkujesz tymczasm w zwiazku z tym, ze zle zaparkowales,
    jakis kierowca spowodowal w tym miejscu wypadek drogowy i ktos zginal
    badz zostal kaleka...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 22. Data: 2006-06-20 20:40:44
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-06-20 10:54, Artur Golanski wrote:

    > Kogo zawiadomili ?

    > Raczej grodzkiego i dopiero PO ustaleniu winnego wykroczenia.

    W sumie Sąd Grodzki to Sąd Rejonowy w N. Wydział Grodzki ;-)

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 23. Data: 2006-06-21 00:04:13
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Artur Golanski wrote:

    > Co "nie" ? Co jest "zupełnie ... " ?

    > I ten "nieprawidłowo zaparkowany" pozwiesz przed sądem ;-)

    Raczej jego właściciela, co nie będzie trudne do ustalenia.

    > Ja ? A dlaczego nie ty ? Czyż to nie ty, zdaniem SM zaparkowałeś tam
    > samochód?
    > Sądzisz, ze sędzia okaże się laikiem i nie zauważy, że nie wezwano
    > właściciela, że nie zapytano go co ma do powiedzenia, że nie ustalono
    > sprawcy wykroczenia, wreszcie że nie zaproponowano mu MK ?

    Nikt nikogo nigdzie nie będzie wzywał.
    Jak się właścicielowi samochodu wyrok nie podoba, to na dole jest
    wyraźnie napisane gdzie się można odwołać.

  • 24. Data: 2006-06-21 00:05:37
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Tiger wrote:

> [...]
    > trzeba gdzies zawiezc (a targac np. nie mozesz, bo masz przepukline) i gdy

    To się kolego parkuje na parkingu schodzi po przyjaciółkę i podjeżdża
    samochodem jak psiapsiółka jest już na dole.

  • 25. Data: 2006-06-21 05:20:05
    Od: "rajton" <USUŃ_TO_mart74@_I_TO_TEŻ_gazeta.pl>

    Dobra troche mi sie rozjasnilo, a jeszcze jedno: czy SM ma jakis taryfikator
    mandatow podobnie jak policja?

  • 26. Data: 2006-06-21 08:55:47
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "rajton" <USUŃ_TO_mart74@_I_TO_TEŻ_gazeta.pl> napisał:

    > czy SM ma jakis taryfikator mandatow podobnie jak policja?
    Tzw. taryfikator obowiązuje i jednych, i drugich.
    Nie jest to kwestia "mania go lub nie mania".
    Zajrzyj na stronę adres w stopce :-)

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks

  • 27. Data: 2006-06-21 08:55:47
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał:

    >Raczej jego właściciela, co nie będzie trudne do ustalenia.
    Czytaj wątek od początku, bo piszesz, ale nie do konca wiesz o czym.
    1. Andrzej Lawa, twierdził, ze wystarczy wezwanie za wycieraczką, a
    kolejny krok to sąd.
    2. Po ustaleniu własciciela nalezy właśnie wysłac 'wezwanie' do niego,
    o którym ja piszę i sprawdziac KTO mógł popełnić to wykroczenie.
    3. Dopiero w tym momencie w grę może wchodzić wniosek do sądu.

    >Nikt nikogo nigdzie nie będzie wzywał.
    Jasne - od razu właściciela się rozstrzela. Tylko dobrzy by było, aby
    właścicielem ptrzypadkiem nie był bank lub firma leasingowa.

    >Jak się właścicielowi samochodu wyrok nie podoba, to na dole jest
    >wyraźnie napisane gdzie się można odwołać.
    Oczywiście, że odwoła się. Funkcjonariusz SM (i sędzia przy okazji)
    wyjdzie na durnia i nikt nie poniesie konsekwencji takiej zabawy.

    --
    Artur Golański