  • 1. Data: 2006-01-01 23:48:28
    Temat: Zastrzeganie zwrotu - mozna?
    Od: "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com>

    Witam,

    Chcialbym zastrzec sobie pewien zwrot w jezyku angielskim - "my life is
    muzik" - tak, bym tylko ja mogl go uzywac. Czy jest to w ogole mozliwe, a
    jesli tak, to co nalezy zrobic?
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    --
    pozdrawiam,
    Cillit BANG

  • 2. Data: 2006-01-02 00:02:33
    Temat: Re: Zastrzeganie zwrotu - mozna?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Cillit BANG aka Easy-Off BAM napisał(a):
    > Chcialbym zastrzec sobie pewien zwrot w jezyku angielskim - "my life is
    > muzik" - tak, bym tylko ja mogl go uzywac. Czy jest to w ogole mozliwe,
    > a jesli tak, to co nalezy zrobic?

    Nie jest to możliwe.
    Co nalezy zrobić? Udaj się do lekarza psychiatry.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-01-02 00:08:11
    Od: "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com>

    > Nie jest to możliwe.
    > Co nalezy zrobić? Udaj się do lekarza psychiatry.

    Sluchaj no, kmiotku - jesli nie potrafisz udzielic odpowiedzi na moje
    pytanie, to zamilcz, mikrobie bez wartosci. Nie musisz byc zlosliwy, a
    wizyte u lekarza psychiatry pozostawiam Tobie samemu, bo najwyrazniej masz
    problemy z dawaniem ujscia swojej - nomen omen nadmiernej - agresji. I nie
    siadaj do komputera bedac jeszcze na "bombie" posylwestrowej, smarku.

    Pytanie ponawiam - razem ze znajomymi planujemy wypuscic na rynek odziez (na
    razie koszulki, bluzy) oznaczona takim wlasnie haslem, w planach mam tez
    kilka innych "gadzetow". Jesli mozna bylo zastrzec taka nazwe jak "Wielkie
    Joł" i zrobic z niej znak handlowy (m.in. firme odziezowa), to chyba
    wspomniany przeze mnie zwrot tez mozna w jakis sposob "zastrzec"...?

    --
    pozdrawiam,
    Cillit BANG

  • 4. Data: 2006-01-02 00:20:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Cillit BANG aka Easy-Off BAM napisał(a):
    > Sluchaj no, kmiotku [...]

    Po tym co napisałeś zastanawiam się kto tu jest kmiotkiem.

> [...]
    > chyba wspomniany przeze mnie zwrot tez mozna w jakis sposob "zastrzec"...?

    Czy tak brzmiało Twoje pytanie? Może nie siadaj do kompa na "bombie
    sylwestrowej"? Jeśli chodzi Ci o slogan zarezerwowany dla konkretnego
    produktu to owszem, można to zastrzec - wysyła się wniosek do urzędu
    patentowego (http://www.uprp.pl/polski).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-01-02 02:16:46
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 2 Jan 2006 00:48:28 +0100,
    Cillit BANG aka Easy-Off BAM <c...@d...com> screamed:
> [...]
    >
    > Chcialbym zastrzec sobie pewien zwrot w jezyku angielskim - "my life is
    > muzik" - tak, bym tylko ja mogl go uzywac. Czy jest to w ogole mozliwe, a

    Nie możesz. Choć z drugiej strony - raczej nikt takiego zwrotu nie będzie
    chciał używać...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 03:15:48 user up 10844 days, 15:10, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    No man is an island, but some of us are long peninsulas.

  • 6. Data: 2006-01-02 04:17:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Cillit BANG aka Easy-Off BAM wrote:

    > Sluchaj no, kmiotku

    zwolnij, bo się rozwalisz na pierwszym zakręcie.

> [...]
    > chyba wspomniany przeze mnie zwrot tez mozna w jakis sposob "zastrzec"...?

    Zwrotu nie zastrzeżesz, natomiast możesz zastrzec znak handlowy
    składający się z tego zwrotu.

  • 7. Data: 2006-01-02 07:36:04
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Sluchaj no, kmiotku - jesli nie potrafisz udzielic odpowiedzi na moje
    > pytanie, to zamilcz, mikrobie bez wartosci.

    Po pierwsze to Scream udzielił Ci odpowiedzi: "nie możesz".
    A po drugie to "muzik" to tak raczej niezbyt z angielskiego ;-)))). Może
    najpierw poucz się trochę tego języka a potem zacznij "zastrzegać" zwroty...

    Pozdr.
    RJ

  • 8. Data: 2006-01-02 08:45:21
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Robert J." wrote:

    > Po pierwsze to Scream udzielił Ci odpowiedzi: "nie możesz".
    > A po drugie to "muzik" to tak raczej niezbyt z angielskiego ;-)))). Może
    > najpierw poucz się trochę tego języka a potem zacznij "zastrzegać" zwroty...

    Jedyne co by mogl to zrobic jakis charakterystyczny logotyp/logo i go
    zastrzec w urzedzie patentowym. Chroniloby go to przed tym, ze ktos by
    ten znak wykorzystywal. No ale nie "fraze".

    --
    2006 i brak mi pomyslu na siga...

  • 9. Data: 2006-01-02 08:47:34
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Hikikomori San <h...@g...pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):

    > Jedyne co by mogl to zrobic jakis charakterystyczny logotyp/logo i go
    > zastrzec w urzedzie patentowym. Chroniloby go to przed tym, ze ktos by
    > ten znak wykorzystywal. No ale nie "fraze".

    Słszałeś kiedyś o znakach słownych?
    BTW - w prawie znaków towarowych nie istnieja słowa logotyp/logo.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 10. Data: 2006-01-02 09:13:02
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Roman Rumpel wrote:

    > Hikikomori San <h...@g...pl> dosć niespodziewanie

    > Słszałeś kiedyś o znakach słownych?

    Prawde powiedziawszy nie. Ale to chyba jest cos jak logotyp - okreslony
    napis, okreslona czcionka, okreslona kolorystyka...

    > BTW - w prawie znaków towarowych nie istnieja słowa logotyp/logo.

    pewnie termin 'znak towarowy' obejmuje te wszystkie elementy, jak logo,
    logotyp...

    No dobrze, ale jak juz dodefiniujemy slownictwo, to czy moj pomysl
    trzyma sie przyslowiowej kupy?

    Pozdr
    2006 i brak mi pomyslu na siga...