  • 1. Data: 2006-01-01 16:34:29
    Temat: Dostarczanie faktur VAT - nie chcą wysyłać
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    Spółdzielnia mieszkaniowa nie chce mi dostarczać faktur za zużycie wody
    twierdząc, że nie chcą tracić pieniędzy na znaczki i faktury dostarcza
    sprzątaczka wciskając fakturę w drzwi lub rzucając pod drzwi na wycieraczkę.
    Często nie dostaje tych faktur bo pownie gdzieś pofrunie przy przeciągu lub
    dzieciaki zabiorą. Czy jest jakieś prawo, które mi daje prawo do otrzymania
    faktury VAT za uslugę za którą przecież plącę i chcę mieć dokładne rozliczeine
    na piśmie. Może nie zgodzić się na wystawianie faktury bez podpisu odbiorcy ?
    Moze jest jakis przepis na ktory moge sie powolac, aby spoldzielnia wysylala po
    ludzku mi te faktury listownie na moj adres?

  • 2. Data: 2006-01-01 17:49:18
    Temat: Re: Dostarczanie faktur VAT - nie chcą wysyłać
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dni
    > Moze jest jakis przepis na ktory moge sie powolac, aby spoldzielnia wysylala po
    > ludzku mi te faktury listownie na moj adres?

    Nie ma takiego przepisu, ale możesz sam odbierać w ich siedzibie

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2006-01-01 19:10:49
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    Użytkownik "kubakj" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysylala po
    > ludzku mi te faktury listownie na moj adres?

    To chyba typowe dla SM bo u mnie jest to samo czasami ta Pani ma jakiś
    zagryzdolony zeszycik w którym jej kwituję odbiór ale już pare razy
    znalazłem FV wciśniętą w drzwi
    Może to ta sama SM

    Tomek

  • 4. Data: 2006-01-02 10:23:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wysylala po
    > ludzku mi te faktury listownie na moj adres?

    prawo wymaga wystawienia faktury a nei wysylki, nic nie stoi na przeszkodzie
    byc odebralsamodzielnie