  • Data: 2004-06-11 21:01:03
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "poilkj" <u...@d...invalid> napisał(a)
    w news'ie: news:cad63e$aop$3@inews.gazeta.pl

    > [..................]
    > A to już pytanie nie do mnie. Do Leppera.

    Gdy Microsoft wchodził na nasz rynek to
    Lepper należał jeszcze do PZPR'u i nie
    miał na nic wpływu.

    > Jak dla mnie fakt, że ma się taki rząd i takich polityków. nie
    > upoważnia, ani do kradzieży, ani do oszustwa.

    Też za tym nie jestem, ale nie uważam
    tego za kradzież bo przecież system
    został zakupiny za ciężkie, jak na nasze
    warunki, pieniądze.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Rzecz w tym że sprawca bylo drzewo i pijany kierowca. Jam mu porzyczalem