  • Data: 2004-06-11 21:14:16
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "poilkj" <u...@d...invalid> napisał(a)
    w news'ie: news:cad6v3$eof$2@inews.gazeta.pl

    > To nie jest argument.
    > Nie stać mnie na mercedesa, to mogę ukraść? Nie!

    Przecież on go nie ukradł, on go kupił.

    > Kupiłeś, bo chciałeś i na takich, a nie innych warunkach.
    > Wypadałoby je teraz po prostu przestrzegać.

    Nie!, warunki zostają narzucone bez możliwości
    jakichkolwiek pertraktacji. Wyboru nie ma bo
    wiekszość ludzi nie potrafi używać Linux'a, a
    jeśli potrafi to ważne w działalności gospodarczej
    programy nie chcą pod nim pracować - ZUS'wski
    "Płatnik", "RAKS", "WF-MAG" itd. To po prostu
    są warunki narzucone przez *monopolistę* .

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie mam nic przeciwko ruchom kobiet, byleby były rytmiczne."