  • Data: 2004-06-11 21:04:56
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel H. wrote:

    > ok okradne microsoft,
    > najpierw dalem im zarobic wydajac miesieczna pensje absolwenta (dla
    > niektorych ludzi dwumiesieczna)

    W ten sposób, to ja mogę się wytłumaczyć z kradzieży mercedesa, bo mnie
    na niego nie stać.
    Nie tędy droga.

    > a pozniej popelnie straszna zbrodnie instalujac kupiony przeze mnie system
    > na kupionym przeze mnie komputerze
    >
    > a jestem ciekawy czy Ty nigdy nie przejechales sie bez waznego biletu,
    tak, raz, bardzo dawno temu, zapomniałem skasować.
    Kosztowało mnie to wtedy 49 zł.

    > czy tez nie wziales sobie olowka czy paru kartek papieru ze swojej pracy
    > bo jesli tak, jestes takim samym zlodziejem co ja!
    Takie rzeczy leżą w szafce do wzięcia.
    Tak samo jak miesięczny limit na prywatne rozmowy z telefonu służbowego.
    Po za tym dochodzi jeszcze zwykła ludzka uczciwość.

    > zakladam firme i licze sie z kazdym groszem,
    > ale wole tak zrobic i okrasc miliardowy microsoft i byc moze dac prace w
    > przyszlosci bezrobotnym polakom,
    > niz liczyc jakie straty poniesie przez moja kradziez microsoft
    >
    > Zlodziej Daniel H.

    podpis mi się podoba.