  • Data: 2004-06-11 21:41:16
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Radek napisał:

    > niestety Ty bredzisz , bo chodzilo o oprogramowanie Microsoftu i to on jest
    autorem oprogramowania a zarazem strona w umowie
    > legalny.pl

    Radku! W związku z Twoimi wypowiedziami chciałbym wnieść przeciwko
    Tobie pozew do sądu za wprowadzenie mnie w błąd i narażenie na straty.
    W związku z tym czy podasz mi swoje dane do pozwu, czy też pozostaniesz dalej
    anonimowy i nadal nie będziesz chciał brać odpowiedzialności za swoje
    brednie?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info