  • Data: 2004-06-11 21:28:20
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest argument.
    > Nie stać mnie na mercedesa, to mogę ukraść? Nie!
    ale mozna kupic tanszego malucha

    > Kupiłeś, bo chciałeś i na takich, a nie innych warunkach.
    > Wypadałoby je teraz po prostu przestrzegać.
    kupilem, bo nie mialem innej mozliwosci,
    linux ze wzgledow technicznych odpada
    a wersja box ze wzgledow finansowych

    wiec wole odkleic sobie glupia naklejke
    najwazniejsze, ze bede w zgodzie z wlasnym sumieniem (bo tak naprawde nie
    ukradlem tego tylko kupilem)
    i Twoje moraly brzydko mowiac mam... gdzies

    czy znasz kogos kto z tego powodu przegral sprawe w sadzie?
    z tego co widze interpretacja licencji oem jest tak niejasna, ze nie jestem
    pewien czy sad podzielalby Twoje zdanie
    i za cos takiego mnie skazal
    poki co trzeba u nas udowodnic wine

    a jesli Ty na tym etapie porownujesz mnie ze zlodziejem samochodow
    to bez komentarza