  • 1. Data: 2003-09-07 07:33:35
    Temat: Zalozyc firme-pierwsza
    Od: "Ela:-\)" <e...@w...pl>

    Witam!
    Mam zamiar zalozyc swoja firme, jakis sklep z ciuchami, moze komis.
    Stad pytania,co trzeba na poczatek zrobic?
    tzn. mam juz zarejestrowana dzialalnosc, tylko trzeba ja wznowic bo jest
    zawieszona. No i co dalej, jakie oplaty?i wogole, co na poczatek trzeba
    wiedziec itp?

    Moze jakas stronka internetowa na ten temat, ktos moze zna?

    Aha i jak jest z zatrudnieniem pracownika ktory ma dzieci? tzn. nie mam nic
    przeciwko, ale kto wtedy wyplaca rodzinne?
    Ela

  • 2. Data: 2003-09-07 08:04:04
    Temat: Re: Zalozyc firme-pierwsza
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    > Moze jakas stronka internetowa na ten temat, ktos moze zna?

    na onecie poszukaj
    jest

    pozdro