  • 1. Data: 2003-09-07 06:49:49
    Temat: Sasiedzi
    Od: "Drekovic" <d...@p...onet.pl>

    Dzien dobry,

    Mam problem, przy ktorym z dnia na dzien trace wyrozumialosc i cieprliwosc
    dla drugiej osoby.
    Mieszkam w bloku. Moj balkon sasiaduje bezposrednio z balkonem sasiadow,
    ktorzy mieszkaja w klatce obok. Problem polega na tym, ze sasiedzi sa
    nalogowymi palaczami (ok. 2 paczek dziennie na osobe). Wiosna, lato, jesien
    wypalaja ogromna liczbe papierosow na balkonie. W takiej sytuacji caly dym z
    papierosow trafia do naszego mieszkania. Oni maja swieze powietrze w domu,
    gdyz nie sasiaduja juz z nikim, a my nie palimy. Ktos powie, zamykajcie
    okna! Oczywiscie, tylko od czasu do czasu wypadaloby przewietrzyc
    mieszkanie, chociazby na wieczor. Nic z tego, dym trafia o kazdej porze. Nie
    ma roznicy czy to jest 12.00, 17.00, 22.00, 2.00 w nocy (!) czy 7.00 (!)
    rano. Oni caly czas pala!

    W zwiazku z powyzszym mam pytanie. Czy jest jakis przepis regulujacy takie
    zachowania!?
    Zona jest alergikiem (uczulona m.in. na wszelkiego rodzaju dymy, rowniez z
    papierosa). Mamy male dziecko i nie chcialbym aby juz od malego stawalo sie
    biernym palaczem!!!!

    Czy telefon do Strazy Miejskiej cos pomoze?! Bylem w administracji osiedla,
    pytalem, jednak oni nic nie moga...
    Nie chcialbym zwracac im uwagi, bo wiem ze beda palic jeszcze wiecej - na
    zlosc. Dosyc dobrze znam charakter tych ludzi.

    Prosze o pomoc!

  • 2. Data: 2003-09-07 13:26:39
    Temat: Re: Sasiedzi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A regulamin spółdzielni? Może na zasadzie naruszenia zasad współżycia.

    Z tym, że może najpierw porozmawiać nimi jakoś delikatnie. Możliwe, że im
    nawet do głowy nie przychodzi, że komuś ich nawyk może przeszkadzać.

  • 3. Data: 2003-09-09 08:27:37
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Z tym, że może najpierw porozmawiać nimi jakoś delikatnie.
    > Możliwe, że im nawet do głowy nie przychodzi, że komuś ich nawyk
    > może przeszkadzać.

    zapomnij. palacze to największe chamy. naszemu sąsiadowi zwracalismy
    uwagę kilkanaście razy. najpierw nie reagował (nie odzywał się),
    później zaczął mówić, że to jego sprawa, a ostatecznie kazał nam
    "spierdalać". Nic nie pomogło, przegraliśmy.

    --
    __o [ Normanos ] GG #1798800
    _`\<,_ Magazyn turystyczno-rowerowy 'EKSPEDYCJA'

  • 4. Data: 2003-09-09 09:33:46
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Nie chcialbym zwracac im uwagi, bo wiem ze beda palic jeszcze wiecej - na
    > zlosc. Dosyc dobrze znam charakter tych ludzi.

    Może tędy właśnie droga!!!
    Umrą na raka płuc i ....
    Jacek

  • 5. Data: 2003-09-09 13:11:49
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > "spierdalać". Nic nie pomogło, przegraliśmy.

    Można i im pouprzykrzać życie, zastanów się jak i do dzieła........

  • 6. Data: 2003-09-10 23:35:16
    Od: "Piotr Rusoł" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości

    > zapomnij. palacze to największe chamy.

    A może bez generalizowania. Sam palę ale jak ktoś mi zwraca uwagę to
    przestaję lub zmieniam miejsce. Więc może bez obrażania mnie i wszystkich
    osób palących, które czytają tą grupę.

    PR

  • 7. Data: 2003-09-11 14:07:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Sep 2003, Piotr Rusoł wrote:

    >+ Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> [...]
    >+ > Robert Tomasik napisał(a):
    >+ >
    >+ > > Z tym, że może najpierw porozmawiać nimi jakoś delikatnie.
    [...]
    >+ > zapomnij. palacze to największe chamy.
    >+
    >+ A może bez generalizowania.

    Oczywiście masz rację...

    [...]
    >+ Więc może bez obrażania mnie i wszystkich
    >+ osób palących, które czytają tą grupę.

    ...ale czytanie grupy nie musi dawać gwarancji niebycia chamem :)
    IMHO oczywiście :)

    A chodzi o to, żeby pół Polski nie zaczęło na grupę pisać
    - tylko po to żeby wykazać że chamem nie jest ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd