  • 1. Data: 2003-09-06 21:02:15
    Temat: kaiążeczka mieszkaniowa a premia
    Od: "Nicolka" <n...@o...pl>

    Niedługo chce kupic mieszkanie... (z mężem) Mam książeczkę mieszkaniową,
    oszczędzaja na niej dla mnie moi rodzice. Obecnie są grosze bo 1300 zł. Trwa
    już 20 lat. Czy ktos się orientuje jaką premię za to mozna dostać? Bo ja nie
    bardzo mogłam się połapać w tym co odnalazłam.
    Pozdrawiam. Z góry dziekuję.

  • 2. Data: 2003-09-06 21:18:21
    Temat: Re: kaiążeczka mieszkaniowa a premia
    Od: "gREG" <g...@d...dot.pg.dot.gda.ot.pl>

    Użytkownik "Nicolka" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > bardzo mogłam się połapać w tym co odnalazłam.

    wzor jest dosc skomplikowany...nikt bez obejrzenia ksiazeczki nie poda
    obecnej wartosci.
    proponuje oddac do wyceny do PKO..
    pierwsza za darmo.. :)
    gREG

  • 3. Data: 2003-09-06 23:36:49
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Nicolka napisał(a) Sat, 6 Sep 2003 23:02:15 +0200 na pl.soc.prawo:

> [...]
    > już 20 lat. Czy ktos się orientuje jaką premię za to mozna dostać? Bo ja nie
    > bardzo mogłam się połapać w tym co odnalazłam.

    Hmm, trudno powiedzieć, może ci pomogą te inforacje.

    Kolega z książeczki załozonej w bodajże 87 roku przy stanie oszczedności
    67 zł w ubiegłum roku dostał w sumie jakieś 3 czy 4 tysiące.
    Ja mam książeczke z 1987 r. na której na dzeń dzisieszy wkład wynosi
    10000 zł, według wyliczenia z kwietnia tego roku stan oszczędności
    wynosi
    wkład: 10000
    odsteki: około 10000 zł
    premia gwarancyjna: 12000 zł

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498 ICQ: 269817307
    www.mariuszr.prv.pl
    mariuszr@USUN_TO.post.pl

  • 4. Data: 2003-09-07 06:57:26
    Od: "mer" <b...@w...de>

> [...]
    > już 20 lat. Czy ktos się orientuje jaką premię za to mozna dostać? Bo ja nie
    > bardzo mogłam się połapać w tym co odnalazłam.

    W moim banku nie oszczedzałaś na pewno więc ci nie pomoge, ale jak pójdziesz do tego
    banku, gdzie
    były wpłacane pieniadze to powinni wiedzieć.

    mer

  • 5. Data: 2003-09-09 08:27:36
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Nicolka napisał(a):

> [...]
    > premię za to mozna dostać? Bo ja nie bardzo mogłam się połapać w
    > tym co odnalazłam. Pozdrawiam. Z góry dziekuję.

    PKO to żenada. ja właśnie zlikwidowałem książeczkę mieszkaniową 4 dni
    temu. Założona w 1985 roku, ciągłe wpłaty, wtan oszczędności ~4000 zł.
    Zaproponowano mi premię w wysokości... 940 zł. Wrzuciłem to sobie na
    wysokooprocentowana lokatę - przynajmniej sensowne odsetki będą.

    --
    nrm

  • 6. Data: 2003-09-09 09:55:47
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zaproponowano mi premię w wysokości... 940 zł. Wrzuciłem to sobie na
    > wysokooprocentowana lokatę - przynajmniej sensowne odsetki będą.

    Nalezy rozroznic premie i premie gwarancyjna obliczona przy przeznaczeniu
    wkladu na cele mieszkaniowe.

    PKO oblicza "aktualna wartosc" na zadanie klienta.

    Dawniej robili to"pierwszy raz" nieodplatnie.

    Boguslaw

  • 7. Data: 2003-09-09 14:48:36
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Boguslaw Szostak napisał(a) Tue, 9 Sep 2003 11:55:47 +0200 na pl.soc.prawo:

    > Dawniej robili to"pierwszy raz" nieodplatnie.

    Dalej tak jest, każde kolejne wyliczenie kosztuje 25 zł. Ostatnio
    czekałem miesiąc na na jego wynik.

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498 ICQ: 269817307
    www.mariuszr.prv.pl
    mariuszr@USUN_TO.post.pl

  • 8. Data: 2003-09-09 14:52:26
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "MariuszR" <m...@n...post.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pl.soc.prawo:

    > Dalej tak jest, każde kolejne wyliczenie kosztuje 25 zł. Ostatnio

    "ostatnie" to przy wyplacaniu premii tez jest bezplatne

    Boguslaw