  • 11. Data: 2003-10-07 19:45:34
    Temat: Re: Zakup mieszkania a US
    Od: "RamoczKa" <ramokomar@[No SPAM!]poczta.onet.pl>

    > Taaaa, a rzeczoznawca nie widział, że mieszkanie do remontu i dlatego
    > je wycenił inaczej? Bez jaj panowie, jak chcecie robić przekręty, to z
    > głowa proponuję.
    > pozdr
    > Xena

    A w jaki sposób wytłumaczyć, że właściciel zażądał sobie o wiele mniejszą
    kwotę za mieszkanie, bo chciał się szybko pozbyć mieszkania? Wiadomo, że
    atrakcyjna cena zachęca do zakupienia mieszkania...
    Mam się z nim kłócić, że chce za mało i dobrowolnie zapłacić?
    A skoro jest taka sytuacja, to dlaczego Urząd Skarbowy może żądać zapłaty
    ode mnie, skoro nie robię żadnych przekrętów? Dla mnie jest to trochę
    niezrozumiałe.
    Czy takie jest prawo polskie-bezsensowne?

    --
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-10-08 15:37:08
    Od: "RamoczKa" <ramokomar@[No SPAM!]poczta.onet.pl>