  • 1. Data: 2003-10-05 18:28:20
    Temat: studia a ubezpieczenie NNW
    Od: "bulba" <w...@W...art.pl>

    czolem,

    zaczynam sobie studiowac na UJu prawo; i jakos strasznie mnie razi kartka w
    gablocie i to co slynna pani Jagielska nam opowiada, ze mamy obowiazek sie
    ubezpieczyc od NNW i bez pieczatki w indeksie nam karty nie wyda.
    wynegocjowana umowa z towarzystwem ubezpieczeniowym z daleka smierdzi, bo
    ktos na tym na pewno zarobil (podobnie jak obecnosc bphpbk i przymus
    zakladania tam kont). czy gdzies w prawie stoi, ze musze byc ubezpieczony? i
    co to uczelnie obchodzi; to juz moje drugie studia (na AE tez probowali
    wcisnac mi ten kit, ale sie nie ubezpieczalem); a jezeli chcialbym sie gdzie
    indziej ubezpieczyc? akurat moj bank jest na tyle chojny, ze mnie
    ubezpiecza; a podwojne ubezpieczenie pozbawione jest sensu (generalnie);

    jak to rozegrac? bo jakos dla zasady nie chce placic? co mowic i na co sie
    ewentualnie powolac?

    pzdr.

    bulba

  • 2. Data: 2003-10-06 13:41:55
    Temat: Re: studia a ubezpieczenie NNW
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ja bym napisał krótkie podanie o wydanie karty egzaminacyjnej i złożył na
    dzienniku podawczym. I niech odmówią, bo jesteś nieubezpieczony.