  • 1. Data: 2003-10-05 19:50:41
    Temat: Spór z TPSA
    Od: "Andrzej Pimpek" <p...@p...onet.pl>

    Kochani, prosze o porade jak postepowac z TPSA.
    W skrocie.
    Wygralem proces w sadzie z TPSA o bezumowne korzystanie z mojej
    nieruchomosci na skutek posadowienia na niej studzienki telekom.
    Pieniadze otrzymalem i na dodatek podpisalem umowe dzierzawy tego miejasca.
    Zmienily sie moje plany i wypowiedzialem umowe.
    termin wypowiedzenia wrzesien 2004.
    W odpowiedzi telekomunikacja ( mysle, bierze odwet ) zasugerowala mi , ze
    jezeli bede korzystal nadal z jej uslug to wraz z demontazem studzienki
    telekomunikacyjnej ( notabene kable nie tylko do mojej kamienicy ale jeszcze
    dla wielu odbiorcow , wszystko przez moja posesje) zmuszeni beda obciazyc
    mnie kosztami ponownego przylaczenia.
    Ja mam inne zdanie ale nie poparte prawem i uzasadnieniem.
    Mysle . ze 1 - nie zerwalem umowy o swiadczeniu uslug telekom wiec nadal
    ona trwa , 2- juz raz zaplacilem za przylacze aboneckie 3- na TPSA spada
    obowiazek dostarczenia linii telefonicznej poniewaz swiadczy ona uslugi
    publiczne

    Czy mam racje i na co sie powolac ?

    dzieki za okazana ew. pomoc lub sugestie

  • 2. Data: 2003-10-05 20:22:27
    Temat: Re: Spór z TPSA
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Andrzej Pimpek" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > publiczne
    >
    > Czy mam racje i na co sie powolac ?
    >
    > dzieki za okazana ew. pomoc lub sugestie

    No tak, nagle TPSA się obudziła, że będzie musiała kable przekładać co jest
    jej nie na rękę.
    Rzeczywiście twoja umowa o dzierżawę ma się nijak do twojej umowy o telefon.
    Tych dwóch spraw łączyć nie można.
    Z drugiej stony jak się tepsa będzie musiała wynieść, a nie będzie miała
    dokąd, to zmuszona będzie ona wam wypowiedzieć umowy z przyczyn
    technicznych.
    I znajdź mi teraz paragraf, który mówi, że tepsa zwróci ci opłatę, gdy to
    ona wypowiada umowę.
    A fakt faktem za kolejne przyłączenie bedziesz musiał zapłacić.
    Zadaje się, że nikt nie rozpatrywał przypadku gdy to tpsa wypowida umową z
    przyczyn technicznych.

  • 3. Data: 2003-10-06 04:45:39
    Od: "Michal M." <m...@g...pl>

    > A fakt faktem za kolejne przyłączenie bedziesz musiał zapłacić.
    > Zadaje się, że nikt nie rozpatrywał przypadku gdy to tpsa wypowida umową z
    > przyczyn technicznych.

    tylko, ze tepsa nie może w trakcie trwania umowy naraz wypowiedzieć ją i
    tłumaczyć się problemammi technicznymi, znowu będzie kolejna sprawa do
    wygrania

    Pozdrawiam Michał