  • 141. Data: 2024-04-07 20:11:30
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 15:58, Shrek pisze:

    > Ale że co?

    Widzisz to co chcesz zobaczyć.

    Robert

  • 142. Data: 2024-04-07 20:14:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 19:50, Shrek pisze:

    > A ty wierzysz, że pan bóg stworzył świat w siedem dni?

    Już tu padło jak to trzeba rozumieć. Wiem, że specjalnie o tym nie
    wspominasz.

    Robert

  • 143. Data: 2024-04-07 20:15:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No wysyła czy nie wysyła, bo stoisz w rozkroku.
    > Wysyła.

    No chyba że nie wysyła, bo mu wiara nie pozwala.

    > Pewnie nie wystawi, ale nie powie, że wszystko w porządku widzimy się za
    > 7 msc. na porodówce.

    Czyli jednak w taki ginekolog ksiądz jednak istotnie różni się od
    pełnowartociowego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 144. Data: 2024-04-07 20:21:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widzisz to co chcesz zobaczyć.

    Widzę to co jest napisane. A ty nie widzisz słowa "ginekologiem" w
    tytule wątku?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 145. Data: 2024-04-07 20:23:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 20:04, Shrek pisze:

    > Chuja a nie dobrze.

    Młodzi rodzice nie mają dystansu, każdy kaszelek bez lekarstwa trwogą
    napawa.
    W większości przypadków wystarczy trochę czasu. A jak dostaną homeopatię
    to czują się zaopiekowani, są spokojni.

    Robert

  • 146. Data: 2024-04-07 20:24:03
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 15:55, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    > nie kojarzę placebo na receptę, ale kuracje? Tć było, dostałeś
    > odpowiedzi min.2x i znów pytasz. Notuj se Szreku bo za kwartał znów
    > zapytasz:)
    >

    > cyt.
    > którzy odpowiedzieli na ankietę, 45 procent oświadczyło, że od czasu do
    > czasu aplikuje chorym placebo, na przykład w postaci witamin oraz leków
    > o tak małym udziale substancji czynnych, że nie można ich uznać za dawki
    > terapeutyczne.
    >
    > - Co drugi niemiecki lekarz przepisuje placebo
    > - Lekarze stosują placebo częściej niż deklarują - strona 2

    Jak wyjupuję w aptece jakieś lekarstwo i mi proponują zamiennik to idę
    do tej apteki gdzie kupię oryginał.

    > Gówniakowi czasem lepij placebo niż antybiotyk.
    > Zawiąż se Szreku pętelkę żebyś pamiętał:)

    Ty jesteś księdzem, prawda?

    --
    animka

  • 147. Data: 2024-04-07 20:30:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 20:15, Shrek pisze:

    > No chyba że nie wysyła, bo mu wiara nie pozwala.

    Pozwala i wysyłają. Co ma wiara do badań prenatalnych, wiele się leczy
    czy też operuje.
    Wynik badania nie jest zero-jedynkowy. Do piachu-do porodu.

    > Czyli jednak w taki ginekolog ksiądz jednak istotnie różni się od
    > pełnowartociowego?

    To samo może powiedzieć każdy wierzący. Nie widzę różnicy w podejściu do
    wiary świeckiego od wątkowej zakonnicy.

    Robert

  • 148. Data: 2024-04-07 20:32:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 16:01, Shrek pisze:

    > Znaczy nie widzisz zasadniczej róznicy między burdelem a komisariatem?
    > No może i masz rację:P

    Teraz tak się zakratowali, że nie wiadomo co się wewnątrz dzieje albo
    czy pracownicy są w pracy.

    --
    animka

  • 149. Data: 2024-04-07 20:42:28
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-07 o 20:24, Animka pisze:
    > Jak wyjupuję w aptece jakieś lekarstwo i mi proponują zamiennik to idę
    > do tej apteki gdzie kupię oryginał.

    :)

    Przeca leki z jedną substancją czynna występują pod różnymi nazwami.

    Poza tym:
    Ustawa nakazuje farmaceutom udzielać w aptece informacji o tańszym
    odpowiedniku produktu leczniczego zapisanego na recepcie.

  • 150. Data: 2024-04-07 20:53:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 19:00, Michał Jankowski pisze:

    > No przecież w każdej aptece masz "leki" homeopatyczne i lekarze bez
    > mrugnięcia okiem zalecają to brać.
    >
    > O, taki słynny "preparat na grypę":
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Oscillococcinum
    >
    > Bierzemy preparat z wątroby kaczki, rozcieńczamy 10^400 razy i tłuczemy
    > na tym kasę.
    >
    > 10^400 razy. Got it? W całym wszechświecie jest mniej niż 10^80 atomów.

    Woda to jeszcze nic. Jak można ludziom wciskać tabletki z oleju wątroby
    rekina, ktory pożera ludzi.

    --
    animka