  • 1. Data: 2024-04-01 18:53:36
    Temat: Ful profeska
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=GnpnXpqb_9o

    Jak dla mnie to wygląda że kolo nie ogarnął gdzie się zatrzymać bo go za
    późno machnęli (no trochę w chuja ciął że się nie spodziewał jak
    przeciął po ciągłej)... a jak zjechał w pierwsze wolne miejsce to ci
    giganci go zgubili;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-04-01 21:51:12
    Temat: Re: Ful profeska
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.04.2024 o 18:53, Shrek pisze:
    > jak zjechał w pierwsze wolne miejsce to ci giganci go zgubili;)

    O ile to jego gonili, a nie dostali jakieś inne zadanie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2024-04-01 21:55:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > O ile to jego gonili, a nie dostali jakieś inne zadanie.

    Pewnie ktoś moto w sąsiednim powiecie zajebał:P Ale podoba mi się twoja
    koncepcja, że kulsony nigdy nie dają dupy, nawet jak dali dupy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-04-01 22:02:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.04.2024 o 21:55, Shrek pisze:
    > Pewnie ktoś moto w sąsiednim powiecie zajebał:P
    Prędzej wypadek, albo ujęcie pijanego kierowcy przez cywili.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2024-04-01 22:06:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Prędzej wypadek, albo ujęcie pijanego kierowcy przez cywili.

    Może się dowiemy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-04-01 22:27:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.04.2024 o 22:06, Shrek pisze:

    > Może się dowiemy;)

    Trzeba zapytać. W każdym razie to, że pojechali w innym kierunku może
    być spowodowane szeregiem innych, niż pomyłka przyczyn i tyle.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 7. Data: 2024-04-02 06:13:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trzeba zapytać. W każdym razie to, że pojechali w innym kierunku może
    > być spowodowane szeregiem innych, niż pomyłka przyczyn  i tyle.

    A może poszli do lasu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2024-04-02 23:24:12
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Trzeba zapytać. W każdym razie to, że pojechali w innym kierunku może
    > być spowodowane szeregiem innych, niż pomyłka przyczyn  i tyle.

    Nie wiem o co chodzi, nawet nie oglądałem filmiku od Shreka, ale jak
    czytam, że tłumaczysz iż zachowanie kulsonów mogło być spowodowane
    wieloma przyczynami, to już wiem że odjebali coś czego wytłumaczyć się
    nie da :)

    PD

  • 9. Data: 2024-04-03 00:19:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.04.2024 o 23:24, PD pisze:

> [...]
    > czytam, że tłumaczysz iż zachowanie kulsonów mogło być spowodowane
    > wieloma przyczynami, to już wiem że odjebali coś czego wytłumaczyć się

    W skrócie. Policjant zatrzymywał samochód, a zajście nagrywał jadący za
    zatrzymywanym inny kierujący. Zatrzymywany nie zatrzymał się. Policjant
    zostaje poza kadrem kamery. Po chwili widać, jak radiowóz "na błyskach"
    przemyka prawą stroną koło nagrywającego oraz tego, co się wcześniej nie
    zatrzymał i pędzi gdzieś "w prawo" w inną ulicę.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 10. Data: 2024-04-03 01:27:27
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > W skrócie. Policjant zatrzymywał samochód, a zajście nagrywał jadący za
    > zatrzymywanym inny kierujący. Zatrzymywany nie zatrzymał się. Policjant
    > zostaje poza kadrem kamery.

    Ale najpierw biegnie (z podskokiem) do radiowozu.

    > Po chwili widać, jak radiowóz "na błyskach"
    > przemyka prawą stroną koło nagrywającego

    Tak.

    > oraz tego, co się wcześniej nie
    > zatrzymał

    Nie.

    > i pędzi gdzieś "w prawo" w inną ulicę.

    Ten, który się nie zatrzymał, skręcił w prawo.
    Radiowóz pojechał prosto (ominął skręt w prawo, ten wspomniany
    wcześniej), i dopiero później na rozwidleniu pojechał w prawo.

    Albo inny film oglądałeś, albo chciałeś skorzystać z okazji, że PD filmu
    nie obejrzał i da się nabrać. I że nikt nie zareaguje.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr