  • 21. Data: 2007-02-06 18:46:38
    Temat: Re: Zakłócanie porządku/spokoju przez psa
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 202007-02-06 19:40 +0200, Użytkownik scream napisał :

    > Dziecko nie, rodzicow ewentualnie :))

    Bo dziecko ząbkuje i placze tez?;-)

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

  • 22. Data: 2007-02-06 18:58:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 06 Feb 2007 19:46:38 +0100, [edymon] napisał(a):

    > Bo dziecko ząbkuje i placze tez?;-)

    Bo rodzice sa odpowiedzialni za dziecko :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 23. Data: 2007-02-06 22:30:24
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    scream napisał(a):

    > Bo rodzice sa odpowiedzialni za dziecko :)

    To co, mają mu gębę czymś zatkać?

    --
    animka

  • 24. Data: 2007-02-07 23:13:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > debil.

    Miło, że się wreszcie szczerze przedstawiasz, drogi debilu...

    > A jak dziecko zapłacze bo mu nie dasz słodyczy to popelniasz
    > przestepstwo zapewne tak?

    Ja wiem, że dla ciebie pies to dziecko, ale ty jesteś wyjątkowym
    popaprańcem...

  • 25. Data: 2007-02-07 23:14:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry (k) wrote:

    > Jeżeli dziecko płacze bo zostawiasz je same w domu to chyba jest
    > na to jakiś paragraf.

    Dla przemusia połączenie tych dwóch detali jest zbyt trudne...