  • 1. Data: 2007-02-05 14:19:40
    Temat: Troche NTG
    Od: "Barbara" <bmilews***Anyspam@gazeta.pl>

    Wie ktos jak wysłac do USA pewne pełnomocnictwo i tłumaczenie tłumacza
    przysiegłego ?
    Zwykły list lotniczy czy jakis kurier ?
    Jakie koszty wysyłki ?

  • 2. Data: 2007-02-05 14:42:36
    Temat: Re: Troche NTG
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Barbara* na tej grupie:

    > Wie ktos jak wysłac do USA pewne pełnomocnictwo i tłumaczenie tłumacza
    > przysiegłego ?
    > Zwykły list lotniczy czy jakis kurier ?
    > Jakie koszty wysyłki ?

    Ja bym wysłał listem albo kurierem. Za list zapłaciłbym wg taryfy
    pocztowej a za kuriera wg cennika kuriera.
    MSPANC.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    listel ==> olgierdr+usenet (maupa) googlemail (dot) com

  • 3. Data: 2007-02-05 19:28:55
    Od: "esos" <e...@o...pl>

    ja bym dal osobie zaufanej - niech przekaze z reki do reki.
    zdaj sie, ze kapitam roman paszke bedzie przeplywal gdzies tam w okolicach.
    moze troche dlugo to potrwa, ale z reki do reki najpewniej ;)
    pzdrf
    esos

  • 4. Data: 2007-02-05 19:45:51
    Od: "Barbara" <bmilews***Anyspam@gazeta.pl>

    Użytkownik "esos" <e...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:eq80lv$34f$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > zdaj sie, ze kapitam roman paszke bedzie przeplywal gdzies tam w
    > okolicach. moze troche dlugo to potrwa, ale z reki do reki najpewniej ;)

    Myslałam czy nie dac Radkowi.
    Ale widze ze on tam juz chyba nie predko poleci.

  • 5. Data: 2007-02-05 20:24:40
    Od: "esos" <e...@o...pl>

    > Myslałam czy nie dac Radkowi.
    > Ale widze ze on tam juz chyba nie predko poleci.

    tez slyszalem ze cos go zatrzymuje. jakas sprawa o elektrody czy cos...
    pzdrf ;)
    esos