  • 1. Data: 2007-02-05 15:59:36
    Temat: Zakłócanie porządku/spokoju przez psa
    Od: "Surykat" <s...@a...fake.org>

    Cześć - mój piesek zaczął być sam w domu (żona zaczęła pracować). Zaraz po
    naszym wyjściu jakieś 5-10 minut wyje. Staramy się go tego oduczyć jednak to
    długotrwały proces. Czy wycie w godzinach 9-10 przez 5-10 minut to zakłócanie
    porządku/spokoju? Jaka jest definicja tego "wykroczenia"? Podstawa prawna etc..
    Pozdrawiam
    Surykat

  • 2. Data: 2007-02-05 16:04:39
    Temat: Re: Zakłócanie porządku/spokoju przez psa
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Surykat napisał(a):
    > Czy wycie w godzinach 9-10 przez 5-10
    > minut to zakłócanie porządku/spokoju? Jaka jest definicja tego
    > "wykroczenia"?

    Twój pies trafi do więzienia ;)
    W końcu to piesek, pies czy psisko? Bo to różnica w hałasie.

    --
    @2007 Johnson

  • 3. Data: 2007-02-05 16:06:14
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 202007-02-05 16:59 +0200, Użytkownik Surykat napisał :
> [...]
    > porządku/spokoju? Jaka jest definicja tego "wykroczenia"? Podstawa prawna etc..

    Meczy sie piesek bez Was. A co to za pies? Moze dluzszy spacer przed
    wyjsciem z domu? Zmęczyc go? Moze zainwestuj w cos takiego?
    http://karusek.com.pl/produkt.php?prod_id=4353&actio
    n=prod
    Ładujesz do srodka rozne zarelko, zalwewasz na przyklad maslem
    orzechowym, wkladasz do zamrazalnika, po godzinie dajesz psu przed
    wyjsciem).

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

  • 4. Data: 2007-02-05 16:07:08
    Od: "Surykat" <s...@a...fake.org>

    > Twój pies trafi do więzienia ;)
    > W końcu to piesek, pies czy psisko? Bo to różnica w hałasie.

    Piesek w sumie :)
    Jednak hałas nie jest mały ma dosyć donośny głos. Wyje sobie tak smutno.
    Nagrywam codziennie całe 8 godzin podczas naszej nieobecności. Wyje tylko zaraz
    po wyjściu.

  • 5. Data: 2007-02-05 16:09:05
    Od: "Surykat" <s...@a...fake.org>

    Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ładujesz do srodka rozne zarelko, zalwewasz na przyklad maslem orzechowym,
    > wkladasz do zamrazalnika, po godzinie dajesz psu przed wyjsciem).

    Wiem, że się diabełek męczy :( Ale co zrobić - przywykł do ciągłej obecności
    kogoś w domu. Zaczęliśmy już praktykować dłuższe spacery przed wyjściem z domu -
    all inclusive (bieganie bez smyczy, rzucanie kija).
    Na razie nie pomogło

    Ale to offtopic :)

    Pozdr

  • 6. Data: 2007-02-05 16:19:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Surykat napisał(a):

    > Piesek w sumie :)
    > Jednak hałas nie jest mały ma dosyć donośny głos. Wyje sobie tak smutno.
    > Nagrywam codziennie całe 8 godzin podczas naszej nieobecności. Wyje
    > tylko zaraz po wyjściu.

    Myślę że o 5-10 minut w dzień nikt nie powinien robić problemu,
    zwłaszcza że nie masz wielkiego wpływu na to by to wyeliminować.
    A poza tym twoją "karą" będzie to co ci pies zniszczy, bo pewnie nie
    ogranicza(-y) się tylko do wycia.

    --
    @2007 Johnson

  • 7. Data: 2007-02-05 17:33:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Surykat" <s...@a...fake.org> napisał w wiadomości

> [...]
    > obecności kogoś w domu. Zaczęliśmy już praktykować dłuższe spacery przed
    > wyjściem z domu - all inclusive (bieganie bez smyczy, rzucanie kija).

    Pomaga wychodzenie z domu na 5-10 minut. Tyle ile zabiera mu "nabranie"
    ochoty na wycie. Po powrocie, piesek cieszy się, że wracasz i...tak parę
    razy w kółko. Przestanie wyć jak skapuje, że zawsze wracasz. Wypróbowane,
    działa.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2007-02-05 18:24:11
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    > Cześć - mój piesek zaczął być sam w domu (żona zaczęła pracować). Zaraz po
    > naszym wyjściu jakieś 5-10 minut wyje. Staramy się go tego oduczyć jednak
    > to długotrwały proces.

    A próbowaliście oduczyć się "mania" psa?

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 9. Data: 2007-02-05 19:07:40
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 202007-02-05 19:24 +0200, Użytkownik CZYŚCIWO napisał :

    > A próbowaliście oduczyć się "mania" psa?

    Naprawde. Celna uwaga. Pogratuluj sobie blyskotliwosci.

    --
    Edytka [edymon]

  • 10. Data: 2007-02-05 19:39:47
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "CZYŚCIWO" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A próbowaliście oduczyć się "mania" psa?

    Tak jak ty myślenia??

    --
    Pzdr
    Leszek