  • 1. Data: 2003-01-02 12:27:01
    Temat: Zaklady Energetyczne - odciecie pradu
    Od: "news.tpi.pl" <a...@f...onet.pl>

    Witam.
    Zdarzylo mi sie przez moja nieuwage nie zaplacic rachunku. Wchodze do domu a
    tu ciemno glucho i odlaczony prad. Dym totalny. Nadmieniam moja wina bo nie
    zaplacilem. Czy zaklad ma prawo mnie odciac bez powiadomienia ze mam
    nieuregulowne naleznosci? Jest jakis aspekt prawny? Prawde mowiac nie
    sprawdzalem w umowie czy cos takiego jest.. ale troche nie fair.. wiem ze
    nie zaplacilem a oni mnie odcieli i zarzadali za ponowne wlaczenie 80 zl..
    trudno.. jesli ja nawalilem ale czy mogli?

    Agrest II Mocny

  • 2. Data: 2003-01-02 12:29:24
    Temat: Re: Zaklady Energetyczne - odciecie pradu
    Od: "news.tpi.pl" <a...@f...onet.pl>

    Ciach ... ups.. zazadali ... pisze sie tak..
    Agrest II Mocny

  • 3. Data: 2003-01-02 12:58:07
    Od: "Przem" <p...@w...pl>

    Drogi Agrescie:
    krotko: praktycznie niemozliwe, zeby jeden niezaplacony rachunek mial
    spowodowac odciecie dostaw
    albo wiec permanentnie nie placiles, albo przegapiles wezwania do zaplaty.

    jezeli nic z powyzszych rzezy to sugeruje korespondencje do:
    Urządu Regulacji Energetyki

    pozdraw
    przem

  • 4. Data: 2003-01-02 13:47:31
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > krotko: praktycznie niemozliwe, zeby jeden niezaplacony rachunek mial
    > spowodowac odciecie dostaw
    > albo wiec permanentnie nie placiles, albo przegapiles wezwania do zaplaty.

    Dokladnie - tez nie zaplacilem przez nieuwage jednego rachunku i lezal
    niezaplacony przez kilka (3-4) miesiecy (nastepne byly placone w terminie).
    I nic nie odcieli! Wszystko sie wyjasnilo po przeslaniu
    przez zaklad kolejnej prognozy.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 5. Data: 2003-01-02 14:20:20
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Dan" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie - tez nie zaplacilem przez nieuwage jednego rachunku i lezal
    > niezaplacony przez kilka (3-4) miesiecy (nastepne byly placone w
    terminie).

    Hmm, a ja wlasnie czytam na interii --->"Od 1 stycznia obowiązuje nowe,
    restrykcyjne prawo energetyczne, zgodnie z którym zakład energetyczny może
    odciąć użytkownikowi prąd już za niezapłacenie jednego rachunku. ":-))

    http://fakty.interia.pl/news?inf=340520

    Skadinad zgadzam sie jednak z Wami - kiedys scedowalam płacenie rachunkow na
    kogos innego i w efekcie dwa nie zostaly zaplacone - dostalam wezwanie do
    zaplaty lub przeslania w terminie 7 dni potwierdzenia zaplaconych rachunkow,
    po 7 dniach zjawil sie mily pan z energetyki - chcial zobaczyc rachunki,
    ktorych nie mialam i dostalam jeszcze 24h na przefaksowanie tych rachunkow.

    HaNkA

  • 6. Data: 2003-01-02 17:29:29
    Od: "Agrescik" <a...@f...onet.pl>

    Hm... w tym sek.. zadnego ponaglenia czy upomnienia nie dostalem.. .to byl
    jeden rachunek.. na dodatek zaliczkowy.. (dostalem go kilka miechow
    wczesniej... nie placilem od razu.. bo po co skoro termin zaplaty mijal za 2
    miechy). Zastalem info w drzwiach ze tego i tego dnia zostal odciety licznik
    i nic wiecej.. musialem sie sporo naglowic zeby mi to wlaczyli bo( place
    przez internet - mbank - oni zadali potwierdzenia ktorego nie mialem ) ale w
    koncu przyjechal monter i to podlaczyl, zaplacilem od reki rachunek i 80 zl
    za ponowne podlaczenie. Mowie - moja wina.. ze nie zaplacilem to fakt, ale
    gdyby mi cos przyslali czy powiadomili ze zalegam to napewno bym sie
    upewnil. Kwestia na jakiej podstawie i czy moga mnie odciac ( a bylo to w
    polowie grudnia) bez podania przyczyny?
    Wezmy inna kwestia. Oplaty regulowne przez bank. Bank nie dopelni
    formalnosci czy poczta ( nie przejdzie przelew itp) I ciach po pradzie a co
    to znaczy to nie musze mowic.. :))) Fakt ze zawinilem i to moja wina.. tylko
    ten "burak" w elektrowni nie milo mnie traktowal uznal ze potencjalnie
    jestem zlodziejem bo korzystam z czegos za co nie place.. a to byl rachunek
    zaliczkowy (to jest inna kwestia) Wiec jak? Moga czy nie moga? wiem ze ma
    sie to zminic.. ale to nie fair.. nawet nie powiadomia.. zeby ludzie byli
    swiadomi...
    ((
    Normalnie mnie troche wk.. (pomimo ze to moja wina i sie do niej przyznaje) . Bo w
    ten sposob jeden dzien zwloki.. i beda sobie stukac po 80 zl za kazde podlaczenie..
    kasa bedzie plynac.. oj bedzie..

    Agrest II Mocny

  • 7. Data: 2003-01-02 18:05:14
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Agrescik" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeden rachunek.. na dodatek zaliczkowy.. (dostalem go kilka miechow
    > wczesniej... nie placilem od razu.. bo po co skoro termin zaplaty mijal za

    Mozesz jasniej napisac.
    Zaplaciles w terminie czy nie zaplaciles?

    Karol

  • 8. Data: 2003-01-02 21:18:41
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

    troche nie na temat ale jednak... :)

    moim "szanownym" sasiadom ktorzy notorycznie nie placa rachunkow (taki maja
    sposob na zycie) ZE w Krakowie po ktoryms tam odcieciu energii zmienil
    licznik. na taki na karty. teraz jak chca miec prad to musza najpierw kupic
    karte (cos jak POP czy TAK TAK). Musze powiedziec ze rozwiazanie jest
    skuteczne. Ciekawe czy w innych miastach tez juz zaczeli stosowac takie
    rozwiazania...

    pzdr
    aska

  • 9. Data: 2003-01-03 07:20:10
    Od: "news.tpi.pl" <a...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Agrescik" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > byl
    > 2
    >
    > Mozesz jasniej napisac.
    > Zaplaciles w terminie czy nie zaplaciles?

    No mowie.. nie zaplacilem.. caly czas to podkreslam. Moja wina. Ale oni
    ciach.. bez zadnego upomnienia - odcieli. Czy mogli? I to jest kwestia ktora
    mnie interesuje. Nigdy nie zalegalem z oplatami. Byl to rachunek
    zaliczkowy - dlatego go nie zaplacilem z data kiedy dostalem. Termin
    platnosci byl po 2,5 miecha od otrzymania.
    Pozdrawiam.
    Agrest II Mocny

  • 10. Data: 2003-01-03 07:37:16
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)