  • 21. Data: 2011-12-20 11:09:18
    Temat: Re: Zakaz fotografowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2011 12:07, Bydlę pisze:

    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    >
    > Trzebaby mu o tym wspomnieć...

    Bystry jesteś... inaczej.

  • 22. Data: 2011-12-20 12:23:17
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 22:04:21 +0100, spp napisał(a):

    > Czyli nie będąc właścicielem np. posiadłości Kulczyka mogę sobie tam
    > wejść i robić zdjęcia do oporu i jeżeli nie łączy mnie z nim stosunek
    > prawny to nie może mi tego zakazać?

    Nie może.

    Henry

  • 23. Data: 2011-12-20 12:32:50
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 00:27:40 +0100, mvoicem napisał(a):

    > Należy jednak dla porządku wspomnieć Andrzeja Lawę, dla którego się
    > skończyło w/w zgoła odmiennie niż piszesz.

    Ale można też i wspomnieć mnie, gdy dyskusja z dyrekcją i wymiana
    poleconych z prawnikami reprezentującymi galerię handlową skończyła
    się "zniknięciem" zakazu. Tylko że Andrzej "dyskutował" z ochroniarzami, ja
    z prawnikami. Dlatego mi się nic nie stało ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 24. Data: 2011-12-20 13:00:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2011 13:32, Henry(k) pisze:

> [...]
    > się "zniknięciem" zakazu. Tylko że Andrzej "dyskutował" z ochroniarzami, ja
    > z prawnikami. Dlatego mi się nic nie stało ;-)

    Jakby ich było tylko dwóch to też nic by mi się nie stało, bo dwóch
    obezwładniłem ;->

    Ale "siła złego na jednego".

  • 25. Data: 2011-12-20 15:34:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > 3) Banki, Poczty i galerie handlowe - zupełnie brak jakichkowliek podstaw
    > parwnych do wywieszania zakazów. Co więcej próba interwencji ochrony po prostu
    > moze sie dla ochroniarzy kończyć wzywaniem Policji i ich zatrzymywaniem za
    > przekroczenie uprawnień. Nie wynikajace z ustaw zarządzenia, to właściciel
    > terenu może wydawać osobom, z którymi łączy go jakikolwiek stosunek parwny. A
    > zatem te zakazy są zasadne - w odniesieniu do jego pracowników.

    Jeszcze zapomniałeś napisać o sklepach. ;)

  • 26. Data: 2011-12-20 19:21:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jco82t$oek$1@inews.gazeta.pl>,
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    >[...]
    4) A co z placowkami dyplomatycznymi?
    W szczegolnosci US&A w Warszawie (przejezdzam obok czesto i kilka takich
    tabiczek wisi).

    TA

  • 27. Data: 2011-12-20 20:46:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Ale odróżniasz zakaz dla zakazu, zakaz z powodu chciwości i zakaz z powodu
    > szkodliwego wpływu lamp błyskowych?
    > Bo spotykam takie trzy rodzaje zakazów...

    A wiesz kto to frajer ?

  • 28. Data: 2011-12-20 23:16:54
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd taki wniosek że ja wyciągnąłem taki wniosek?

    Z fragmentu Twojej wypowiedzi, którą zostawiłem powyżej (wyciąłem
    fragment chwilowo nieistotny).

    Piotr

  • 29. Data: 2011-12-21 06:59:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2011 20:21, T...@s...in.the.world pisze:

    > 4) A co z placowkami dyplomatycznymi?
    > W szczegolnosci US&A w Warszawie (przejezdzam obok czesto i kilka takich
    > tabiczek wisi).

    Na ich terenie obowiązują ich przepisy. Ale poza terenem - nasze.

  • 30. Data: 2011-12-21 07:41:35
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-21 00:16, PiotRek pisze:

    > Z fragmentu Twojej wypowiedzi, którą zostawiłem powyżej (wyciąłem
    > fragment chwilowo nieistotny).

    :)
    Fakt, ale właśnie skutkiem takiego wycięcia powstaje nieporozumienie. Na
    wprowadzeniu zakazu wejścia właściciel ma umocowanie w prawie, na zakaz
    fotografowania już nie - a tego dotyczyło moje pytanie. Załóż, że
    pozwolił mi wejść... ;)

    --
    spp