  • 1. Data: 2003-12-15 14:27:10
    Temat: Zagadka (NTG)
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Witam,
    Chciałbym by ktoś utwierdził mnie co do tożsamości
    osoby której fragmenty postów zacytuję. Nie będę
    podawał jakie są moje domysły aby nic nie sugerować.
    Tekst jest bardzo charakterystyczny, ale to jest moje
    odczucie i szukam potwierdzenia swoich domysłów.

    "> Czy bedziesz mial odwage powtorzyc to pytanie stojac ze mna twarza w
    > twarz? Albo moze chociaz zadasz je tutaj, na grupie, i podpiszesz sie
    > pelnym nazwiskiem, ty tchorzliwy chamie?"

    "> Przestan krecic, tchorzu. Wpieprzyles sie w cudza dyskusje, nic do
    > niej nie wniosles poza swoim chamskim opierdzielaniem innych, a teraz
    > nawet nie masz odwagi sie wycofac."

    Kto może być autorem tych słow?. Mogę dodać
    iż osoba ta pisze z Wrocławia.

  • 2. Data: 2003-12-15 14:32:01
    Temat: Re: Zagadka (NTG)
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał
    w wiadomości news:brkjub.3g8.1@p.i.k.i

    > [...................]

    Sorki za brak podpisu w poprzednim poscie,
    ale odpowiadając temu głąbowi wyłączyłem
    sig'i aby go nie pozdrawiać.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "...kiedy przyjdą do Ciebie nocą i kolbami w drzwi załomocą."

  • 3. Data: 2003-12-15 14:47:49
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    Nie wiem kto to, ale tak po prawdzie to odrobinę racji ma, co Andy?

    Bronek

  • 4. Data: 2003-12-15 14:51:58
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "bronek" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:brkhbn$ov8$1@inews.gazeta.pl

    > Nie wiem kto to, ale tak po prawdzie to odrobinę racji ma, co Andy?

    Nigdzie nie powiedziałem, że te słowa były_są
    skierowane do mnie - co Bronek?. :)

  • 5. Data: 2003-12-15 14:55:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Kto może być autorem tych słow?.

    Stawiam 100$ przeciwko garści orzechów że to popapraniec-arek.

    Pozdr
    Leszek
    P.S Orzechy oczywiście laskowe;)

  • 6. Data: 2003-12-15 15:28:12
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Stawiam 100$ przeciwko gar?ci orzechów że to popapraniec-arek.

    Ciekawe .. bo czytajac te cyraty od razu pomyslalem o tobie.

  • 7. Data: 2003-12-15 16:02:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe .. bo czytajac te cyraty od razu pomyslalem o tobie.

    Boś głupek. Nie jest żadną tajemnicą dla osobników z IQ>50 że jestem z
    Poznania a nie Wrocławia.

    Leszek

  • 8. Data: 2003-12-15 16:18:57
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Bo? głupek. Nie jest żadn? tajemnic? dla osobników z IQ>50 że jestem z
    > Poznania a nie Wrocławia.

    A mozesz nawet byc z Iraku ... ale fakt faktem, ze jednak masz z autorem
    tych cytatow duzo wspolnego ;)

  • 9. Data: 2003-12-15 16:22:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A mozesz nawet byc z Iraku ... ale fakt faktem, ze jednak masz z
    autorem
    > tych cytatow duzo wspolnego ;)

    Fakt faktem żeś głupek bo po daniu mi plonka o 17.01 odpisujesz mi na
    post z 17.02 o godz.17.18.
    Czystej krwi głupek;)

    Leszek

  • 10. Data: 2003-12-15 16:56:24